Welke fiets?!

Hoi allemaal.

Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets. Eentje waar ik allebei onze kindjes op kan vervoeren (3 en 1).
Welke fiets heb jij?
Heb je een echte moederfiets of een "gewone' damesfiets?
Vind je het een fijne fiets?

Dank je wel?
 
Ik heb een elektrische mama fiets van Stella. De Fiore. Heel erg blij mee.
Onze oudste zoon is alleen nog mee geweest. Zijn broertje is nog te klein.
Ben wel blij met de elektrische fiets. Denk dat als ik een gewone fiets had gehad dat ik dan lang niet zo veel zou fietsen.
 
Ik heb een normale gazelle heavy duty met voor en achterop een Thule Yepp Nexxt zitje. Is prima te doen. Zadel staat laag zodat ik goed met 2 voeten op de grond kan bij stilstaan. Op deze fiets zit net zoals op de mama fietsen een dubbele standaard, dit is ook wel een must om 2 kids in hun stoeltje te zetten. Hiervoor had ik trouwens een batavus BUB, ook dus een normale fiets waar ook voor en achterzitje van Yepp opzaten.
 
Een bakfiets ;)

Ik weet niet of dat een optie is voor je, maar wij hebben 'm nu ruim 1.5 jaar. Onze kinderen zijn ruim 3.5 en 23 maanden oud nu. Ik gebruik m dagelijks en doordat we de bakfiets zo fijn vinden, hebben we nog maar 1 auto.

Een baby kan vanaf geboorte in de maxi cosi in de bakfiets, ideaal! Anders kun je de eerste 8 a 9 maanden niet fietsen met een baby. Ik vond het zo fijn om direct na geboorte te kunnen fietsen met beide kinderen.

In de bakfiets zitten ze altijd droog, dus ook in de regen pak ik gerust de fiets. Het is een feestje voor de kinderen, elke keer weer. Je gooit er alles in, veel boodschappen en de buggy etc.. ideaal! Met een kind voorop én achterop de fiets kun je amper meer iets meenemen.

Ik zou niet anders willen, het is zo'n topding!Het is even een flinke uitgave, fiets kost zo €2000. Wij hebben de Vogue Supreme. Electrisch is wel echt een must. Maar het is me elke cent waard, we gebruiken m zo intensief! Denk er eens over na ;)
 
Ik heb een elektrische fiets van Cortina, de E-common family. Hele fijne en stevige fiets. Je hebt hem ook in een niet-elektrische uitvoering
 
Ik heb altijd een gewone fiets gehad met zitje voorop / achterop. Alleen; toen ging ik missen dat ik een tas oid mee kon nemen! Toen opzoek gegaan naar een fiets met rekje/mand voorop. Automatisch ook een dubbele standaard. Dat is wel echt lekker stevig! Wist niet dat ik dat stiekem gemist had haha. Het is een fiets van Batavus. Geen idee of het een speciale moederfiets is (via marktplaats gekocht). Wordt hier dagelijks gebruikt op niet-werkdagen! Elektrisch moet je zelf afwegen. Ik fiets hier met gemak 30km op, maarja, dat wil/kan/doet misschien niet iedereen?!
 
Terug
Bovenaan