Welke fiets?!

Ik had een elektrische BSP barista maar heb hem in maart een keer weg moeten brengen voor onderhoud en sindsdien altijd stuk. Ben hem sindsdien al zeker 10 weken kwijtgeweest, onding.

Vandaag ga ik kijken voor een andere fiets, ik mag m omruilen. Ik denk dat ik voor de Batavus Packd E-go ga. Weer elektrisch dus. Volgend jaar heb ik een voor- en achterzitje nodig dus hopelijk gaat dat daarop goed.
 
Ik heb een batavus quip cargo, gekozen omdat ik deze fijn vond fietsen en niet te zwaar. Is geen moederfiets. Overigens baal ik daar achteraf wel van, want ik denk dat een moederfiets iets steviger was geweest en je hebt dan meer ruimte met op en afstappen (ben nu 28 weken zwanger misschien dat ik mij er daardoor even meer aan irriteer haha). Ik zou achteraf denk ik toch voor een elektrische zijn gegaan, slechter voor mijn conditie maar wel handiger als je na een gebroken nacht moe bent?
 
Ik heb een cortina moederfiets, family geloof ik heet het. Een elektrische. Voor mij was een moederfiets nodig omdat ik vrij fors en klein ben, en niet tussen het zadel en het voorzitje paste op een gewond fiets. Ik heb erop proefgefietst met zitje en toen pas beslist. 


Ben zelf blij met deze fiets, enige nadeel is dat ie vrij zwaar is. Vorige week gevallen met onze dame van 21 maanden voorop in het kinderzitje en ik kon toen ie eenmaal ging de fiets echt niet tegenhouden. Zo stom. Gelukkig is dat zoals het nu lijkt goed gekomen en bevalt de fiets verder goed. 


had altijd een mandje achterop, en die kan nu weer voorop nu ik een achterzitje heb ik plaats van een voorzitje. Dat is ook erg handig. 
 
Terug
Bovenaan