welke fles gebruiken jullie?

Hi

ik heb een dochter van 3 weken en gebruik gewoon de avent flessen heb 7 jaar lang als baby oppas gewerkt en is het me dus opgevallen dat de avent flessen zijn verandert doordat je kind nu geen llucht binnenkrijgt door een speciaal luchtventiel in de dop net zoiets als bij de difrax flessen.

Maar in ieder geval gebruik een fles die jij het beste voor je kind vind avent, difrax, etos, kruitvat alles kan als je kind maar goed drinkt toch......

Groetjes Ariane

Ik gebruik Bfree flessen. Lotte krijgt borstvoeding, maar ik ben ook wel eens eventjes weg, of soms heeft ze niet veel zin in de borst. Die hebben een luchtsysteem zodat de fles uberhaupt niet vacuum kan trekken. Dus dat probleem ken ik helemaal niet. (Dr. Brown heeft dat systeem ook, verkrijgbaar bij de prenatal). Qua spenen heb ik er verschillende, maar heb niet het idee dat het iets uithaalt. Heb net ook al een topic over gepost (minder drinken uit fles dan borst). Misschien dat jullie nog wat tips hebben?

Groetjes, Marisa

Oh, de allergrootste reden dat ik Bfree flessen heb behalve het lucht-probleem, is het feit dat het de enige flessen zijn die zonder bisphenol A worden gemaakt. Deze stof kan schadelijk zijn en zelfs het WNF adviseert om flessen zonder deze stof te gebruiken voor de baby. Even googelen als je meer info wil, maar de stof uit het plastic komt vrij bij gebruik en kan onvruchtbaarheid veroorzaken.

Groetjes, Marisa

Ik gebruik Avent flessen, ben er tevreden mee, ze gaan goed hier. Volgens mij zijn alle flessen prima, anders zouden ze niet in de winkel liggen. Alleen ieder kind is anders en de 1 pakt de Difraxfles en de ander de Avent. Het gaat erom dat het drinken erin gaat en dat de kindjes groeien!

Ik gebruik voor mijn dochtertje ( en ook met mijn zoontje toen) difrax flessen.Mijn kids hebben eigenlijk nooit echte krampjes en zowel Bjorn 4 jaar geleden als Anka nu... drinken prima uit die flessen.
(Heb natuurlijk wel nieuwe gekocht hahaha  )

En ze hebben nu de spenen van de Difraxflessen verandert.
Er zit nu een soort laagje op, waardoor de baby's de fles ook makkelijker pakken en mijn dochter drinkt er beter uit dan de oude spenen van difrax.

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Terug
Bovenaan