Welke fles/speen gebruiken bij joh.br.pitmeel?

<p>Wie heeft de 'gouden' tip!? </p><p>Ik ben zó aan 't tobben met de flessen van mijn zoontje... hij heeft last van verborgen reflux, krijgt hiervoor Ranitidine, maar ook johannesbroodpitmeel. Met dat laatste heb ik al een aantal weken ruzie ;) Mijn zoontje krijgt het niet altijd even goed uit de fles en dan wissel ik tussendoor van speengrootte, maar echt rustig drinken is dit niet. Ik had dr. Brown, maar dat werkte helemaal niet meer, nu Difrax, begin met M-speen en na 5min een Kruidvat 1-2-3-speen, maar die gaat eigenlijk te snel. De L-speen van Difrax ook... Ik vind het zo vervelend voor hem dat hij niet meer gewoon relaxed kan drinken nu! En ik zie me al aankomen met een doos verschillende spenen op het kdv over 2 weken! Wat is jullie advies/ervaring???</p>

Pfff wat een gekl**t he??Hier zit ik er precies zo mee, ik gebruik hero nutrasense comfort + en loop precies tegen hetzelfde probleem aan..Ik volg dit eventjes mee...

Dr brown zonder ventiel, zoals hier boven genoemd en opletten dat de voeding niet te koud is ( aangezien er best wel wat in gaat en het water snel gaat afkoelen) dan wordt het namelijk ook dik en krijg je het er niet uit. Verder gebruik ik speen nr2 van Dr Brown met jbpm

Hoeveel jbpm gebruik je per fles? Onze zoon krijgt flesjes van 180/6 met 2,5 schepje jbpm (het kleine groene schepje bij nutriton) of 150/5 met 2 schepjes.Hier advent natural fles met speen 1. Dit gaat prima. Alleen het laatste gaat soms moeizaam als hij langer dan 20 minuten over zn fles doet.Mijn ervaring is wel dat je de fles niet te koud moet klaarmaken. Dan wordt het super dik namelijk.   

Wij gebruiken ook de 123 speen van difrax. Wij hebben echter dat op stand 3 het nog te langzaam gaat. Het enige wat ik beter vind gaan is minder jbpm en idd warm water(koelt snel af). Ik voeg eerst jbpm toe aan het water en roer tot dat dit is opgelost en voeg dan de voeding toe. Dan heb je geen last van klontjes.De m speen gaat te langzaam als je die blijft gebruiken? Ik heb ook betere ervaring met Nutriton(jbpm) dan met kruidvat jbpm. Ik weet niet welke je gebruikt. Maar die van nutriton vind ik beter oplossen. Ook al los ik het op in kruidvat voeding?

Wij gebruiken de dr. Brown fles met fase 2 speen. En voor het laatste beetje fase 3 speen. Ze krijgt flessen van 150/5 met 1 schepje jbpm dat is voor onze kleine meid! Wij maken de flessen wel iets warmer zodat het goed blijft doorstromen. 

Terug
Bovenaan