Welke fles/speen gebruiken bij joh.br.pitmeel?

Difrax en dan de m speen bij 3 schepjes pitmeel op een voeding van 180ccDe gouden tip dat het niet klont is je voeding en pitmeel in torrentje doen dan een flesje ( ik gebruik afkolf flesje ) vullen met 90 kokend heet water daar je voeding en pitmeel bij voegen flink hard roeren/ schudden tot alles goed opgelost is dan overgooien in je drink fles waarin 90cc koud water zit en hij is perfect

Dank jullie wel voor de reacties! Ik deed een schep jbpm met kop erop in 180 water, komt neer op ongeveer 2 afgestreken schepjes. Probeer het nu met 1 afgestreken schepje en de fles warmer maken, want m'n zoontje ging steeds meer van de fles laten staan en bij wakker worden, leek het of hij nog steeds last van terugkomende voeding/slijm had, dus meer jbpm heeft niet echt resultaat volgens mij. Ik zal ook de dr. Brown zonder ventiel eens proberen. Het gaat voor mn gevoel steeds een paar dagen ok en dan gaat het weer anders! 

Hoeveel JBPM geef je ? K geef op 210 voeding 3 schepjes, ik wilde iets meer maar dan heb ik ook problemen met doorlopen, was ook aan het prutsen met spenen.. met deze hoeveelheid gaat het prima. Ik gebruik difrax maat m. 

Terug
Bovenaan