Welke fles voeding?

Hai allemaal,

Voor degene die geen bv gaan geven, welk merk flesvoeding gaan jullie gebruiken?

Zelf neig ik naar nutrilon maar ik weet niet of ik dan voor de gewone normale moet gaan of voor de hypo allergeen?

En wanneer halen jullie het in huis?

Liefs tamjo

Ik heb mijn kids altijd nutrilon standaard gegeven. Ze deden het hier beide prima op dus nooit naar iets anders gekeken. Ga het nu voor de zekerheid ook in huis halen.
Maar waarom zou je kiezen voor Hypo allergeen??

Groetjes Anne

Ok dankje.

Ik zou kiezen voor hypo allergeen omdat mijn vriend allergisch is voor bepaalde dingen zoals huisstofmeid, stof , hooikoorts en vroeger astmatische bronchites heeft gehad. Maar ik wil absoluut geen bv geven dus dacht om het tegen te gaan dan evt maar hypo allergene voeding.

Gr tamjo

ben eigenlijk van het feb, forum...Maar toch ff reageren. Ik zal niet gelijk grijpen naar hypo allergeen, vooral niet als er geen/weinig allergieën in de familie voorkomen. Ik heb zelf astma, aleergie voor zuiver wol/huisstofmijt. Heb er toch voor gekozen onze zoon standaard voeding te geven. zodat hij zelf weestand op kan bouwen, en ik hem niet onnodig kwetdbaar maak (of onderhand zijn kinderen) voor allergieën. Kan altijd nog overstappen op hypo allergeen. Ben begonnen met nutrilon, maar nr2 lekker van huismerk (kruidvat) gehaald. Nu friso in huis omdat deze goedkoper is dan nutrilon

Ok dank jullie wel voor de reacties. Moet toch volgende week weer naar de Vk en dan ga ik het zeker even bespreken.

Gr. Tamjo

Hey,

Ik ga ook flesvoeding geven ga voor FRISO standaard nr 1.
Is wat goedkoper dan nutrilon en heeft dezelfde samenstelling.
Met kruidvat eigen merk heb ik met floortje geen goede ervaringen gehad dus.......
Zou idd ook niet te snel op basis van allergie voor huistofmijt hypo-allergeen geven.
Bij allergied voor bepaalde voedingsprodukten binnen de fam weer wel.
Zou even advies vragen aan de kraamhulp of vk.

liefs louise

Ik ben me ook nog aan het orienteren.
Eigen merk van de kruidvat schijnt heel goed te zijn... maar denk dat ik eerder naar nutrilon neig.

Gewoon standaart voeding dan... mocht er wat mis mee zijn kun je zo andere halen. Bijv als je baby last heeft van krampjes en de darmpjes is er weer een andere soort voor. idd niet onnodig kwetsbaar maken.. dus gewoon met normale voeding beginnen. ga denk ik begin februari een pak halen. toen ik de laatste keer keek was de houdbaarheid datum tot april... dus hoop dat het nu weer wat langer kan staan.

Best wel moeilijke keuze hoor flesvoeding... er zijn zoveel verschillende merken.

Terug
Bovenaan