Welke fles voor darmkrampjes is het beste??

Hallo allemaal,

Ik ga flesvoeding geven bij mijn tweede kindje. Borstvoeding is gewoon niets voor mij, ik werd er erg onzeker van en dat kwam niet ten goede van de baby.

Nu wil ik graag weten welke fles het beste is en ook nog werkt tegen darmkrampjes.
Heb veel gehoord van Avent, heb bij mijn dochtertje Nuby gebruikt alleen lekte die altijd zo.

Wie weet een antwoord op mijn vraag.

Groetjes!
 
hoi,
ze zeggen dat die "kromme" fles erg goed zijn.
er komt dan minder lucht in de fles ofzo. heb er zelf weinig ervaring mee moet ik eerlijk toegeven. heb altijd een gewone fles gegeven. en dat ging goed.
succes.
 
Hi,

Ik geef wel borstvoeding, maar als ik een fles gebruik is het die van difrax. De kromme waar de andere schrijfster het over had. In pincipe is iedere fles goed, maar ik vond het fijne aan de difrax fles, dat hij van beide kanten open kan (en dus heel goed schoon te maken is) en het beluchtingsventiel aan de onderkant (waardoor ze de hele fles in één keer kan leegslurpen zonder vacuüm te zuigen) De dichte flessen zuigen meestal wel vacuüm of beluchten via de speen, door die beluchting via de speen, vond ik dat er veel luchtbelletjes weer in de voeding kwamen.....

Groetjes Nynke
 
Hoi,
Ik heb ook altijd de difrax   (kromme) fles voor Quinten gebruikt. Nog steeds trouwens.
Is idd makkelijk schoon te maken en door de vorm van de fles krijgt je kleintje bijna
geen lucht binnen. of het helpt tegen krampjes dat weet ik niet. Dat heeft Quinten
bijna niet gehad.
Groetjes en succes ermee
Melanie mmv Quinten
 
Ook ik heb goede ervaring met de kromme flessen, wij hebben OMNEO gebruikt. Dit ging bij ons perfect.

Jammer dat je geen borstvoeding wil proberen te geven, voor de darmwerking is dit natuurlijk wel het allerbeste!
 
hoi,
ik zweer by avent,had zo'n borstpomp gekocht met twee kleine flesjes by,
daarna zelf een stuk of vier grote flessen,er zyn drie maten geloof ik,
en je kan er losse handvaten voor kopen,en drinktuitjes,met anti lek,
en ze gaan nooit stuk!!ik heb twee zoontjes en er word hier heel wat
'getimmerd' met die flessen ,de oudste flessen zyn   nu trouwens drie  jaar oud
en werken nog prima!! ze lekken byna nooit,
ze zyn trouwens dikker en met een bredere hals dan gewone flessen en je kan ze dus
ook mooi als potje gebruiken (zyn dan ook weer witte afsluitklepjes voor verkrygbaar.)
en om uit te poetsen lekker ruim..
heel veelzydig;maar succes met je keuze
groetjes,anne
 
Hoi,

Ik heb de 1e drie maanden de avent flessen gehad, maar ben op advies overgestapt naar de difrax flessen en met succes. Ik vond het fijnere flessen om te geven (liggen lekkerder in de hand) en volgens anderen werden de krampen ook minder, vanwege het luchtventiel aan de onderkant. (mijn zoontje had toendertijd al geen krampen meer) En ik vond het veel makkelijker schoonmaken, doordat je alles uit elkaar kon halen. Mijn zoontje is nu bijna 1 en ik gebruik ze soms nog steeds.

groetjes van michelle
 
he hallo,

ik gebruikte eerst de avent flessen. Dit met gevolg veel klokken en lucht binnen happen door een te grote speen. Zeon die niet goed pakken. En dus erg veel last van krampen. Ik ben toen overgestapt op de difrax flessen en dat gaat geweldig. Ze dronk gelijk al rustiger en de krampen werden ook een stuk minder. Ze heeft er bijna geen last meer van. en idd met de onderkant voorkom je luchtbelletjes en je kunt zelfs de snelheid er mee regelen. Hoe losser de onderkant hoe sneller.

gr Linda
 
Terug
Bovenaan