Welke fles voor darmkrampjes is het beste??

Hoi! Ik ben fan van de Hegen flessen :) Ooit ontdekt met mijn zoontje toen hij 6 maanden was en ik werkelijk elk babyflesje had geprobeerd. De ene fles ging lekken na 1x in de vaatwasser, de andere had een ventieltje wat ging schimmelen, de ander had heel veel onderdelen en was superlastig schoonmaken (met zo'n dun borsteltje elke keer) en andere flessen accepteerde mijn zoontje simpelweg niet of kreeg hij krampjes van. De Hegen fles heb ik toen uit het buitenland besteld (toen nog niet verkrijgbaar in Nederland) en ik was meteen enthousiast: 1. mijn zoontje had geen krampjes meer 2. supermakkelijk schoonmaken met maar drie onderdelen en een hele brede halsopening 3. materiaal bleef mooi en helder (niet zoals bij andere flessen zo'n witte waas als je ze in de vaatwasser doet) 4. flesjes zijn stapelbaar dus nemen maar heel weinig kastruimte in en 5. het meegroei concept, met verschillende opzetstukken maak je met 1 klik van je babyfles een rietjesbeker of tuitbeker. Ze zijn wel iets duurder dan andere flessenmerken maar ik vind het persoonlijk wel 100% waard, omdat je met de fles meteen een basis hebt voor een rietjesbeker enzo, dus daar hoef je alleen het opzetstuk van bij te kopen als je kindje oud genoeg is i.p.v. dat je bij een ander merk een losse rietjesbeker moet aanschaffen. Ik gebruik de Hegen flessen nu weer met mijn dochtertje in combinatie met borstvoeding en dat gaat super, geen tepelverwarring en weinig krampjes. Kortom, ik ben fan! Gr Sophie
 
Terug
Bovenaan