welke fles

Hoi, voor pap gebruikte ik een difrax speen (volgens mij nr.2 kersmodel)in ieder geval speciaal voor pap. Dit werkte bij ons prima. Inmiddels eet mijn dochtertje pap uit een bordje met lepel. (dus geen gedoe meer met speen)
 
Hoi,

Onze zoon van 4 maand drinkt zijn pap met de standenspeen van avent en zelfs op standje drie met 3 eetlepels nutrix. Melk krijgt hij op stadje 1. Maar ieder kind is anders. Onze zoon slaapt in zijn eigen bedje, want van slapen in de box werd hij heel onrustig door de geluiden om hem heen. Maar je moet gewoon doe, waar jij en je kindje je lekker bij voelen. Succes!
 
Hoi anoniem van 12.06.27 mmm ik vind het niet echt een excuus om geen pap te geven van een lepeltje omdat het te lastig is. Het is juist goed voor de ontwikeling van de mondspieren e.d. Maar ja...
 
hoi,

Wij zijn ook aan het tobben geweest met pap uit de fles, want mijn dochter heeft ook moeite met de 123 speen van Avent.
Ik heb een fles met papspeen van de Etos (eigen merk), dat gaat soms wel, maar vaak draait het er dan op uit dat ik de pap dikker maak en met een lepeltje geef. En dat is inderdaad een heel gedoe, want het duurt zo 20 minuten, dus daar heb ik ook niet altijd tijd en zin in, bovendien is mijn dochter daar vaak ook te moe voor...
De laatste dagen geef ik maar gewoon melk zonder pap, omdat ze daar ook wel op doorslaapt, maar ik blijf ook zoeken naar een goeie papfles...

succes!
Mirjam
 
Terug
Bovenaan