Welke flesjes?

Hoi meiden,

Ik heb besloten om deze keer geen borstvoeding te gaan geven, om verschillende redenen.........., maar goed daar gaat het nu niet om, ik wil graag weten welk merk flesjes jullie hebben gebruikt/ gaan gebruiken als de kleine er straks is, en waarom?
liefs!

Ik heb bij floortje dodie flesjes gebruikt en die bevielen heel goed. Maar helaas worden die hier uit de handel genomen.
Ik neem een universele fles daar bedoel ik mee etos/ kruidvat/prenatal/hema eigen merk.
Het voordeel hiervan is dat allerhande spenen erop passen en je dus niet gebonden bent aan 1 merk.
Ik heb helemaal niks met bijv difrax of avent ook geen goede ervaringen mee.
Maarja het is ook maar net wat je kindje fijn vind hoor.
Heb je zelf een idee welk merk je gaat nemen?

liefs louise

@louise, thnx voor je reactie, nee dat is 't 'm dus juist........bij de andere 2 kindjes heb ik borstvoeding gegeven en daarna eigenlijk difrax, maar dat beviel ook niet zo, vandaar mijn vraag hier............
maar wel een goede tip van je van die universele fles!
liefs!

Hoi,
Hier alleen bv gegeven dus heb geen tips voor een fles, maar als iemand weet welke het best gecombineerd kan worden met de borst dan hoor ik dat graag, ik heb voorheen avent gebruikt voor thee/water tussendoor en in het geval dat ik een keer weg moet en mijn man de fles moet geven.
Vond avent redelijk goed, maar heb eigenlijk nog steeds niemand gehoord die 100% tevreden was over een bepaald merk.
Groetjes

@MJ ik wil ook borstvoeding gaan geven, maar ook minstens 1 fles per dag. Zodat ik zelf toch af en toe weg kan en oma of manlief met een kindje zit dat alleen de borst wil. Ook wil ik voor de borstvoeding spenen gaan gebruiken. Heeft mijn zus ook gedaan en had daardoor weinig last meer van kloven enz. En de kleine was gelijk aan spenen gewend.

Hoi Supertje,
Ik liet/laat de kinderen ook vanaf 6wk wennen aan de fles, zoadat als het nodig is mijn man een fles kan geven (laat mijn man altijd vanaf het begin de fles geven, van mama nemen ze die moeilijker, dan hebben ze liever de borst) eerder een fles geven kan de bv verstoren dus zou ik in overweging nemen als ik jou was ;-)
Wat voor spenen wil je gaan gebruiken? ik snap het niet helemaal icm kloven?? sorry!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan