Welke flesjes?

@ MJ de tomee tipee flessen gaan goed samen met borstvoeding. Het was de enige die mn 2de zoon pakte. De eerste wilde helemaal geen fles dus zat echt vast aan borstvoeding!

@mj Mijn zus had het bij de eerste drie kindjes ook geprobeerd om borstvoeding te geven maar heeft dat iedere keer af moeten breken vanwege kloven en spruw. Met de 4e (die ruim 8 weken te vroeg is geboren, maar was na 3 weken al thuis) wilde ze met alle geweld bv geven omdat ze nog zo klein was. Met spenen heeft ze dat kunnen doen tot de jongste 9 maanden was. Moet nog navragen welke zij gebruikt heeft. Zodra ik dat weet laat ik het je weten. Ze heeft het 2 weken geleden wel gezegd maar ben het even vergeten.

Hallo, ik kom weer even inbreken ;)

Ik heb echt heeeeele slechte ervaringen met de aventflessen! Liam heeft er vreselijke buikkrampjes op gehad! Ik ben toen gaan surfen op het internet en kwam de flessen van Dr Brown tegen (gewoon te koop bij de Prenatal!)...Deze kan ik echt iedereen aanraden! Google er maar even op en lees maar eens wat de voordelen ervan zijn! Liam was iig gelijk van zn krampjes af, nooit meer gehuild, de spenen zijn veel zachter dan die van avent en er komt echt geen lucht bij en het bootst de bv na! Er komen zelfs geen belletjes als ze drinken!
Zo dat was mijn pleidooi! Succes met jullie keuze!!!

Liefs Kim, mama van Liam sinds 31 maart :)

kom ook even inbreken:p

mijn zoon vond de avent flessen echt helemaal niets! ontzettend veel krampjes enz.. veel melk liep eruit tijdens het drinken!!

we zijn toen over gegaan op difrax.. t zijn echt rotflessen af en toe.. lekken enz.. maar onze kleine man had van de een op andere dag geen last meer van krampjes.. dus dan maar doorbuffelen..

k denk wel dat het per kind verschillend is welke fles het beste is!

succes ermee in ieder geval!

@iedereen.............jeetje wat lastig zeg! nou weet ik nog niet wat ik zal doen.............tommee tippee heb ik na/tijdens de bv bij de jongste ook wel gehad........miss dan toch maar tommee tippee, omdat ik nu ook wat negatieve (lees: buikkrampjes) dingen lees van avent..........difrax is idd ook niet mijn ding; lekken enzo.......bah.......igg bedankt tot zover!
liefs!

Terug
Bovenaan