Welke flessen gaan jullie kopen?

IK was even benieuwd naar wat jullie gaan aanschaffen of al aangeschaft hebben.

Ik heb een Avent fles gekregen van etos en op de beurs vorige week 1 van Tommi Tippee.

Nu was ik net bij de baby dump en daar vertelden ze me dat de meeste mensen die bij hun nu de flessen kopen steeds meer vragen naar de flessen van Born free.
De ervaring hiermee zou beter zijn omdat er een soort ring inzit met een ventilatie systeem.
Dit systeem laat de toevoer van lucht in de fles toe, en verminderd het krachtig moeten zuigen wat vaak lijdt tot darmkrampjes gasvorming en middenoorontsteking.

zie ook
http://www.ikbenmama.nl/bornfree-alles-zien-c-8_41_42_488.html

Deze flessen hadden ze net in de aanbieding dus ik heb nu 3 merken in huis. 2 flessen van bornfree
1 van tommie tippie en 1 van avent.

Straks kan onze baby dus kiezen welke fles voor hem of haar het prettigste drinkt.

Wat is jullie idee hierover?

Wij hebben zo'n Avent starterspakket gekocht. Was ook een goede aanbieding. Is die Tommi Tippee fles, die fles die in het kruidvatpakket zat? Zo ja, dan hebben we die dus ook....hahaha.

Vriendin van mij is helemaal enthousiast over de S- flessen van Difrax. Zo zal iedereen wel z'n eigen voorkeur hebben.

Als onze kleine man niet wil drinken uit de Aventflessen, dan ga ik wel een andere halen. Heb nu 5 flesjes in huis, dus vind ik wel genoeg (en de planning is toch om eerst bv te gaan geven, als dat lukt natuurlijk).

In het begin hebben wij voor onze dochter de (gratis) avent en tommie tippie fles gebruikt. Toen ik ging stoppen met de bv en dus helemaal flesvoeding ging geven hebben we 2 difrax-s-flessen gekocht. Die bevallen me erg goed! Ik zou dan wel de grote variant met brede halsopening adviseren. Dat schept veel fijner en voor de toekomst, als ze ook pap gaan drinken, istie ook groot genoeg!

bij mijn dochter had ik difrax s flessen gekocht,dacht die zijn goed tegen krampen...nou hier werd het dus niks!..op aan raden van het cb zijn we dokter Brown flessen gaan gebruiken,hier zit ook een special ventiel in voor de lucht...nou werkelijk waar....SUPER zijn die..we konden gelijk met de infacol stoppen!! wat een super flessen,dus die gaan we nu weer gebruiken!...

( ik zou er wel kunnnen werken,zo enthousiast ben ik er over! hahaha ;) )

ik was van plan om helemaal geen flessen te kopen. Wij willen borstvoeding gaan geven mits dit lukt. Hebben hier net onlangs een info avond over gehad en de kraamverzorgende daar adviseerde eerst geen fles te kopen. Als de bv niet lukt kan dat altijd nog. Ik heb al wel 1 gratis fles van avent in huis.

Het is hier ook de bedoeling om BV te gaan geven hoor... Maar stel dat het niet lukt dan heb ik echt niet de behoefte om nog achter een goeie fles (met bijbehorende info) aan te gaan.
Heb nu dus 4 staan kan ze uitkoken zodra de kleine geboren is en dan in een trom doen zodat ze schoon blijven. En indien het niet lukt dan liggen de flessen klaar...

Ik ben het wel met butterlfy eens. Ik wil ook bv geven, maar een paar flesjes in huis hebben kan geen kwaad!
En misschien moet ik op een gegeven moment wel kolven omdat mijn man of iemand anders voeding gaat geven, dan hebben we ook een fles nodig.
Ik heb twee S-flessen van difrax, een grote en een kleine. Mijn zusje had ze ook en die bevielen haar erg goed. Verder nog een gratis fles uit de felicitas box van etos. Maar meer koop ik eerst ook niet hoor. Dat kan dan met een paar maanden altijd nog als hij/zij ook bv diksap enzo gaat drinken.

Terug
Bovenaan