ik was er bij mn zoontje vast van overtuigd dat ik borstvoeding ging geven. mijn zussen deden het ook en dat ging prima. heel naief natuurlijk maar goed. ik had 2 gratis Aventflesjes in huis (door een foutje in de administratie had ik 2 dozen gekregen ) en niet eens flesvoeding... helaas ging de borstvoeding niet zoals ik dacht... (ingetrokken tepels, mn zoontje kon daardoor niet goed aanhappen met gevolg dus KLOVEN!!!!, borstontsteking enz enz enz brrr) dus wij toch maar aan de flesvoeding na 2/3 weken. Later heb ik nog een grote Aventfles erbij gekocht. Avent vond ik super, mijn zoontje dronk er ook goed uit. Met andere heb ik geen ervaring dus ik koop nu maar weer een Aventfles voor als de borstvoeding weer niet lukt. Ik kreeg gister de doos van de Etos en daar zat mn gratis Aventflesje niet in grrrr!!
je hebt niet echt heel veel flessen nodig hoor!! je kookt ze in het begin toch steeds uit als ze gebruikt zijn. ik hoorde van iemand die een startersset van Avent gekocht had maar daar echt spijt van had omdat ze de helft niet gebruikte!
je hebt niet echt heel veel flessen nodig hoor!! je kookt ze in het begin toch steeds uit als ze gebruikt zijn. ik hoorde van iemand die een startersset van Avent gekocht had maar daar echt spijt van had omdat ze de helft niet gebruikte!