De eerste tijd heb ik bv gegeven, maar ik wist dat het voor korte duur zo zijn omdat het niet te combineren is met mijn werk. En ja, ik weet dat je er wettelijk recht op hebt om af te kolven op het werk, maar voor mijn werk vind ik het zelf absoluut niet handig om te doen en zou ik mij er niet prettig bij voelen om het op mijn werk te doen.
Dus langzaamaan overgestapt naar fv, ik heb ook getwijfeld welk merk ik dan zou nemen, eigen merk of een van de bekende merken.
Wat voor mij een belangrijke overweging was, is dat ik niet zou moeten overstappen van merk als Eva bijv. hypo allergeen nodig zou hebben, dat ik dan van hetzelfde merk dat zou kunnen kopen en combineren. Of hongerige baby, of krampjes enz.
Dus dan kom je al snel uit bij de bekende merken, uiteindelijk heb ik gekozen voor Friso Standaard 1 en onze meis doet het er prima op. Achteraf gezien had ik dus een eigen merk kunnen nemen, maar goed, want die zijn volgens mij prima. Er wordt in Nederland zo streng getest en op de bv bijeenkomst die ik tijdens mijn zwangerschap in het UMC/WKZ Utrecht bijgewoond heb zeiden de deskundige die avond dat alle merken in Nederland goed zijn, ook de goedkopere eigen merken.
Maar vanwege de bovenstaande reden heb ik dus voor Friso gekozen, al heeft volgens mij Etos nu ook verschillende soorten fv, zoals hypoallergeen, hongerige baby's, krampjes enz.
Gr. Alice