welke flesvoeding?

Hier een juli 2011 mamma.

Onze Amy krijgt Friso voeding dit omdat het qua smaak het meeste overeen komt met borstvoeding (heb ik gehoord van verschillende vriendinnen) vanwege medice redenen kon ik geen bv geven maar heb dus wel voor friso gekozen..

Bevalt mij erg goed, omdat amy erg hongerig was gebruikte ik een mix van standaard en hongerig door elkaar.. inmiddels krijgt ze gewoon standaard en alleen als laatste fles volledig hongerig / extra zodat ze lekker slaapt.

je zou ivm spugen en krampjes nutritron toe kunnen voegen dat is ook johannes broodpitmeel (zit al standaard in comfort en a.r. van nutrilon)


ook gebruiken wij avent flessen, hier zit een anti krampjes en lucht ring in en amy heeft weinig last van spugen, krampjes of verslikken...

hoop dat je er iets aan hebt, belangrijkste is volg je gevoel waar voel jij je prettig bij.
 
Bedankt voor alle reacties!
We gebruiken nutrilon ha, omdat ik koe melk allergie had.
Plus johannes spul Haha, in het begin één groot drama weigerde gewoon de fles, maar kwam miss ook door de bijwerkingen en verdriet van zijn eerste prikken...
Maar Roan doet het fantastisch! Hij spuugt alleen het hoog nodige wát mee komt met een boer, maar meneer kan gewoon HÉÉL DE DAG DEZELFDE KLEREN AAN! ZONDER SLAB haha jeetje wát ben ik blij.
Ben dus volledig gestopt met borstvoeding. Wel héél jammer had het langzaam willen afbouwen maar elke x als iebij mij ddronk gaf hij 4 uur lang melk terug, zeik nat. Nou dus gekozen voor hem, als hij er zoveel last van heeft kan ik beter stoppen. Wel last van me borsten, vandaag alweer beter dan gisten maar alles voor me kleine uk
 
Terug
Bovenaan