Welke fopspeen gebruiken jullie?

hallo Mijn zoontje van 10 week heeft nu een bibi alleen daar krijgt hij z'n clownsgezichtje van.
welke gebruiken jullie?

ben erg benieuwd

gr sylvia mama van    Natas 26-01

Hoi Sylvia,

huismerk van de Etos. Laura heeft geen clownsgezichtje, maar ze heeft hem dan meestal ook niet zo lang in. Als ik hem niet geef, is het goed. Geef ik hem wel, dan is het krijsen als ze hem (met een mooi boogje) uitgespuugd heeft. Ik heb er trouwens ook twee van Bibi gekregen en daarvan krijgt ze idd ook een hele rode mond!

Groetjes Ilona

boas lievelingsspeen is de i-love-mama speen uit de blije doos van prenatal.in bed heeft hij een etosspeen,maar die heeft ie maar 5 minuten in,als hij net naar bed gaat en nog niet uitgesabbelt is.als hij daar heel hard op zuigt krijgt hij ook zo'n clownsgezichtje(leuke omschrijving trouwens)
groetjes kari

Joey's lievelingsspeen was ook de 'I love mama-speen' (of was het stiekem mama's lievelingsspeen? Nee, geintje), maar hij gebruikt sinds anderhalve week helemaal geen speen meer. Hij heeft zijn duim ontdekt!!

Quinn vindt zijn eigen duim ook veel lekkerder dan een speen. Alleen als hij echt moe is en hij kan de slaap niet vatten dan geef ik weleens een speen. Heb er verschillende en idd bij die van Bibi krijgt hij een afdruk in zijn gezichtje. Bij die van Dodie, Difrax en de Hema niet.
Quinn heeft ook pas ontdekt dat de hydrofielluier waar hij in de box op ligt ook heerlijk is om mee door zijn gezicht te wrijven met de hand waar hij dan ook mee duimt. Toch maar een tutteldoekje erbij gaan leggen dus....
Groetjes Veerle

Hoi,

Esther heeft ook de bibi. Ze is er helemaal gek van, dus ik ben bang dat als ik een andere koop dat ze die dan niet 'moet'. Ze loopt er altijd wel een beetje smoezelig bij, want er komt dan wat speeksel uit haar mond en dat blijft er dan zo lekker omheen plakken. Dus liggen er nu overal washandjes in huis om haar weer een beetje toonbaar te krijgen als ze haar speen zat is.
Verder sabbelt ze ook erg graag aan mijn t-shirt als ik haar over mijn schouder hang. Mama is dus herkenbaar aan een natte plek op haar kraag...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan