Welke fopspeen gebruiken jullie?

Hoi,
Sem sabbelt maar al te graag op zijn bibi speen. Ik heb een speen van difrax geprobeerd, maar dat schildje was zo klein dat ik bang was dat het hele speentje in zijn mond zou verdwijnen. Ik laat hem nu weer lekker op zijn bibi sabbelen en dat clownssnoetje staat hem best lief!
Groetjes

Ik had eerst de prematuren speen van difrax en daarna heb ik hem een maatje groter gegeven. Nu wil hij niks meer, hij spuugt ze net zo hard weer terug. Zijn duim wil hij ook niet (gelukkig) want hij ligt ingebakerd. Groetjes Mikkie.

Surprise, de eerste speen van Christian was ook de gratis I-love-mama van bibi  uit die doos.. Was de enige die we in huis hadden natuurlijk. Hij vind het speentje heerlijk, maar ik zie af en toe inderdaad die clownsmond verschijnen! Toch hebben we voor de zekerheid opnieuw een bibi gekocht (nu heeft hij papa-is-the-best om het eerlijk te verdelen, ha, ha!), ons motto: don't change a winning team...
Sinds een aantal dagen heeft hij echter zijn vuistjes ontdekt (zijn wijsvingertje zijn helemaal rood en gezwollen van het sabbelen!!), dus we hebben het vermoeden dat de duim niet lang op zich zal laten wachten.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Terug
Bovenaan