welke is beter??? digitale test of gewone test ???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik vroeg me af welke testen nu het beste zijn!
de digitale van CB of gewoon die van de Etos ofzo...

heb vorige ronde 3 x een digitale van CB met zwanger/niet zwanger gebruikt, maar ik vind de tekst 'niet zwanger' zo diep teleurstellend! zie dan liever gewoon geen streepje....

en welke is beter???

hebben jullie trouwens ook nog tips betreft tarwekiemolie capsules?? (zie mijn andere topic "hoeveel tarwekiem en foliumzuur")

Bedankt alvast!
 Snoopy

Ik weet dat dus ook niet... ik heb nu getest met die van CB (nog nooit gedaan) ook die van zwanger / niet zwanger maar kan dus niets van info vinden over voorgedrukte streepjes ed ik had dus een licht blauw streepje op de teststaaf en de test gaf niet zwanger... nou schiet mij maar lek... ??? ik kan je dus ook niet helpen... overigens vind ik het zo'n gedoe en nog iets vanmorgen keek ik op dat apparaat staat er nog niet zwanger en gistermiddag om 1700 de test al gedaan... inderdaad lekker confronterend! ik ga dus morgenvroeg weer voor de kruidvattest

Gr Miranda en succes! wanneer is je NOD?

miranda,

ik weet wel dat je bij een digitale test alleen vanaf het display mag aflezen en verder niet op het staafje moet kijken...

ik heb eens een kruidvattest gekocht, maar die gaf (om het nog verwarrender te maken) helemaal NIKS, NADA, NOPPES  aan, en ik weet ZEKER dat ik hem keurig volgend de regels heb gedaan!! met ochtendurine ook nog!

dus weer +/- 7 euro weggegooid!
gan nu maar eens die van de Etos proberen als ik weer mag testen....

oh, de tekst bij de digitale testmoet eigenlijk binnen een uur uit het venster zijn verdwenen, was bij mij wel het geval!

xxx snoopy

miranda,

helemaal vergeten, mijn NOD is 10 maart! dus...nog lang wachten!!!!
heb nog niet eens een ei gedas (denk ik!) ben toch maar vast aan de klus geslagen, je weet maar nooit.... hen een cyclus van 33 dagen ongeveer....

Hallo meiden, ik heb onderstaand berichtje een tijdje geleden al getypt op dit forum maar heb t nog even voor jullie gekopieerd:

Ik wilde jullie even mijn ervaring meegeven met zs-testen.
Vrijdag was mijn nod dus zaterdag heb ik een test van sensitest gedaan. Niks te zien!!
De volgende dagen heb ik er nog een paar geprobeerd maar die bleven negatief (ze werken met een 2e streepje en dat was echt totaal niet te ontdekken). Vervolgens heb ik dinsdag de digitale CB test gekocht (die waar zwanger/niet zwanger op komt te staan) omdat ik daar de vorige keer (miskraam) ook positief mee testte.
Deze was in 1x positief: ZWANGER
Voor de grap heb ik vandaag (donderdag) nog een sensitest gedaan en pas nu is er een heel vaag 2e streepje te ontdekken...

Dus als je denkt zwanger   te zijn zou ik altijd met CB testen. Die zijn gewoon het gevoeligst. Ze zijn wel duurder uiteraard maar als ik zie hoeveel sensitesten ik er doorheen heb gewerkt maakt dat ook niet meer uit .

Overigens heb ik ook de ovutesten van sensitest gebruikt en daar ben ik heel tevreden over.

Succes allemaal!!

Groetjes Lotte.

hoi meiden

ik heb ook hele goede ervaringen met cb digitaal ik heb met deze test 3 dagen voor mijn nod positief getest terwijl met de test van kruitvat niks te zien was ook op mijn nod niet ik ben nu 5 wk zwanger en ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn
ik zal aan jullie denken

veel liefs angela

ik heb ook een kruidvat test gedaan en die zegt niet zwanger maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld
ga toch nog maar morgen of overmorgen dan misschien idd een cb test doen

Hoi

Ik heb zelf met een digitale test getest en dat beviel heel goed
geen vage streepjes er komt zwanger of niet zwanger te staan duidelijker
kan niet
groetjes Corina

Terug
Bovenaan