welke is beter??? digitale test of gewone test ???

Hoi Miranda!!

Ik begrijp wel een beetje wat jij bedoelt!
Ik had dit vorige maand ook. Voor mijn gevoel waren alle verschijnselen aanwezig en toen ging ik met de digitale van CB testen kwam er te staan niet zwanger. Maar als je dan de teststaaf eruit haalt staat er inderdaad een blauw streepje naast het controle streepje! Ik werd hier zo onzeker van dat ik er maar gewoon weer een heb gekocht met streepjes haha
Dit is toch voor iedereen persoonlijk, maar ik herkende me wel in je verhaal!

Nou doei doei groetjes Jessica

Oh ja ik bleek trouwens idd niet zwanger te zijn....

Die van Cluerbleu zijn wel betrouwbaar, maar idd zo'n gedoen! Met zo'n staafje erin, en dan zolang wachten en staafje er weer uit. En dan de test Niet Zwanger, dat is dan erg confronterend. Daarom heb ik die van de Etos. Het ooit die van de cluerbleu gebruikt, toen was ik nog wel aan de pil, maar later ongesteld dan normaal. We waren er nog helemaal niet mee bezig, maar toen vond ik die woorden in het scherm al erg! Moet je nagaan als je zwanger wilt wordenen dan die woorden ziet......

Trouwens, die ovulatietesten van Cleurblue zijn net zo omslachtig! Wel betrouwbaar, maar niet zo snel uit te voeren! En trouwens, heb al een paar keer negatief getest met deze ovul.testen, maar dan verschijnt er ook op het staafje een 2e vage streep. Hier moet je dus echt niet naar kijken, maar alleen naar wat er op het schermpje verschijnt.

Succes allemaal!

Liefs Meike

Terug
Bovenaan