Welke jongensnaam de leukste?

<p>Hoi hoi </p><p>Wij zijn op zoek naar leuke jongensnamen. We dachten eruit te zijn maar nee.. ik ben 30 weken zwanger..</p><p>We hebben nu:</p><p>James</p><p>Ezra</p><p>Nev</p><p>Jake</p><p>Tom</p><p> </p>

Ik houd meer van de nederlandse namen dus voor mij wint tom. 
Maar je moet echt zelf kiezen. En gaan strepen. Dan kom je er het snelste uit. Wij hebben zelf 3x nieuwe namen moeten verzinnen.. Iets met hormonen hahah. 
Uiteindelijk zijn we nu ong vanaf week 32 zeker van de namen. En ik gebruik ze ook steeds meer. 

Ik houd meer van de nederlandse namen dus voor mij wint tom. 
Maar je moet echt zelf kiezen. En gaan strepen. Dan kom je er het snelste uit. Wij hebben zelf 3x nieuwe namen moeten verzinnen.. Iets met hormonen hahah. 
Uiteindelijk zijn we nu ong vanaf week 32 zeker van de namen. En ik gebruik ze ook steeds meer. 

Ja mijn man houdt niet zo van de nederlandse namen. Tom is vrij internationaal dus dat vindt hij wel leuk. Nev is een weinig voorkomende naam wat we ook mooi vinden ipv alle kindjes die tegenwoordig dezelfde naam hebben.. maar toch komen we er niet uit. We dachten het echt te hebben maar nee haha

Terug
Bovenaan