Welke jongensnaam de leukste?

Hebben jullie zelf ook een internationale achtergrond? Zeker bij James, Jake en eigenlijk ook Tom verwacht ik een Britse herkomst. Bij Nev en Ezra juist Slavisch. Weet niet of je dat soort associaties nog laat mee wegen, alhoewel die natuurlijk voor iedereen weer anders zijn.
Ik vind Ezra het leukst :)

Wij hebben geen internationale achtergrond.. mn man heeft verre fam uit Roemenië.. maar verder nee.. al onze namen zijn buitenlands. Die van mn man is engels, mijne frans en van onze dochter scandinavisch.. het maakt ons verder niet uit waar de naam vandaan komt, maar zijn wel aan t kijken of de naam die we kiezen internationaal ook kan.. aangezien we vaak wel reizen en ik kijk ook naar de toekomst qua banen enz. You never know.. maar mn man heeft een vrij internationale naam en doet dat ook voor werk waardoor hij niet steeds gedoe heeft met zijn naam.. 
(Ik denk een beetje verder dan de eerste jaren) ?

Ik vind Ezra en Nev onzettend leuke namen
Maar nu ben ik sowieso iemand voor namen die niet veel voorkomen. Dus ik zeg doen voor een van die twee

Als wij een jongen zouden krijgen had hij Tom geheten. Idd zowel in NL als internationaal een makkelijke naam. Vind het lekker vlot en ook stoer.

Vind Nev het leukst, juist omdat je dit niet vaak hoort. Mijn kids hebben ook alle 3 aparte namen. Nooit een klasgenootje of sportmaatje die hetzelfde heet. 

Terug
Bovenaan