welke kar???

Hoi Annemiek,
ik heb een easy-walker en ik ben er zeer blij mee. In de stad en op het strand en bos rijdt hij heerlijk soepel en het nieuwe model is heel simpel uit elkaar te halen en de wielen zo eraf. Een voordeel ten op zichte van een Bugaboo is dat je kindje er to zijn/haar 4de heel goed in past. Terwijl een bugaboo met 3 meestal al te klein wordt..ten minste dat is me verteld toen ook ik op zoek ging naar een wagen. Weet je je moet het gewoon uit proberen en op marktplaats.nl staan heel vaak bijna nieuwe wagens voor veel minder geld!! Succes ermee.
 
Hoi Annemiek,

Ik sluit me volledig aan bij de bugaboo-fans! Wij zijn zo blij dat we deze wagen hebben gekozen, hij is ontzettend licht, wendbaar en makkelijk om te bouwen en in te klappen. Met de tassenhaakjes erbij heb je best wat opbergruimte. We hebben wel het regenscherm, het muskietennet, de slaapzak en de parasol erbij gekocht. Het is allemaal behoorlijk prijzig maar je hebt er veel plezier van.

Een tip: Bij Kidsfactory kun je de wagens uitproberen op een soort baan; een hele lange stoeprand in de winkel met verschillende soorten stenen. Dan merk je duidelijk het verschil tussen de wagens. (De service houdt veel te wensen over trouwens, erg slechte ervarigen!, dus ik zou daar niet teveel bestellen maar die baan is handig en ze hebben een mooie winkel)

Groetjes,

Lein
 
Ook ik ben blij met onze bugaboo. Handig om in je eentje in en uit de auto te halen en met maxi cosi adapters superhandig. Fijn ook even het handvat omklappen als de zon erin schijnt en hup: je rijdt andersom. vele reacties op gehad: hadden we dié maar gekocht...
 
Hallo ik zelf heb niet gekozen voor de bugaboo maar voor de maxi taxi citi cx. Het is een buggy onderstel met zwenkwielen die ook vast kunnen. Je kunt door middel van de adapters er een reiswieg ( dreami ), maxi cosi, en later de buggy inzet op monteren. Hij vouwt makkelijk en klein op, waardoor hij ook in de kleinere auto kan. Ik zelf moet veel reizen met de kleine dus vond het heel makkelijk om hem in te klappen geen gedoe met wielen eraf halen en hij past nog niet in je kofferbak. De maxi taxi citi cx is makkelijk en comfortabel in gebruik maar net zoals de mensen van bugaboo zeggen haast geen boodschappen ruimte maar ja ik doe ook de meeste boodschappen met de auto dus dat is geen probleem. Wens je veel succes met je keuze en laat het even horen waar je voor gevallen bent.

Groeten Nicole
 
Ik heb de Koelstra Flexxo. Een geweldige wagen. Heeft een zwenkwiel voor dus je kunt er zo een rondje mee draaien op de plaats. De wagen is niet zo laag als de Bugaboo. Dat is een voordeel voor jou (niet zo diep bukken met het in en eruit halen) en voor je kind (kan meer zien etc.) Verder is de wandelwageninzet veel ruimer dan die van de Bugaboo. Ben echt heel tevreden met deze wagen. Heeft ook een grote zonnekap op de wandelwageninzet. Ook is de duwstang in hoogte verstelbaar (die van de Bugaboo niet)

Verder kan ik nog zeggen dat je absoluut niet een Mutsy moet nemen. Deze hebben wij hiervoor gehad, maar mochten we na eens in de paar maanden een probleem (spontaan inklappen, doorbreken remmen, gammel gaan zitten van de duwstang) gehad te hebben omruilen voor een ander. Ook het zwenksysteem heb je bijna niets aan, je kunt er geen scherpe bochten mee nemen in de supermarkt bijvoorbeeld. En al helemaal niet mee achteruit rijden.

Tot slot wil ik je nog even waarschuwen voor het kopen van adapters voor de maxi cosi. Als je deze koopt zul je de maxi cosi waarschijnlijk veel te lang gebruiken. Is niet goed voor de rug en bewegingsvrijheid van je kindje. Je kind moet je niet te lang in de maxi cosi doen. Meestal heb je al een tijdje in de auto gezeten en als je dan ook nog uitgebreid gaat winkelen of zo zit je kind er al snel veel te lang in. Mijn mening is dus niet kopen die adapters. Als je de maxi cosi namelijk zelf even draagt voor dat kleine boodschapje of zo zul je het niet zo lang gebruiken als dat je adapters zou kopen. Bovendien als je toch het onderstel al meeneemt kun je net zo goed ook de kinderwagenbak even meenemen. Of je nou de maxicosi weer helemaal uit de gordels moet halen en op het onderstel bevestigen. Of dat je de kinderwagenbak er even opzet en je kind uit de maxicosi haalt maakt niets uit. Is alleen maar veel beter voor je kind.
 
Wij hebben een Mutsy en we zijn er zeer tevreden over. Hij is in verhouding goedkoop maar wel heel goed. Wij hebben er helemaal geen problemen mee. Het zwenkwiel is ideaal om krappe bochten mee te nemen (dat lukt dus wel!).Achteruit rijden lukt ook prima. Misschien dat Anna een oud model te pakken had. En die adapter zou ik er gewoon bijnemen. Je moet er gewoon rekening mee houden dat je kindje niet te lang in de Maxi Cosi mag maar het is wel handig als je niet en je reiswieg en de maxi cosi mee wilt nemen. Overigens heb ik een Seat Ibiza en daar past de Mutsy gewoon in de kofferbak (ik heb wel een 3 wieler, tenminste: voor 2 wielen bij elkaar, dus eigenlijk toch 4). Dus anoniem met de Saab snap ik niet helemaal. Maar goed, ik wens je veel succes met je aanschaf.
 
Terug
Bovenaan