Welke kids doen nog een dutje

Jesse slaapt 's'middags nog, ik moet hem vaak nog wakker maken ook. Maar hij is ook wel eens s'middags nog wakker. Ik hou het slapen s'middags er nog zo lang mogelijk in.

Gr Linda

Hier ook een slaap kop! Als ik vrij ben wordt Daniëlle rond 09:00u wakker en dan gaat ze rond 15:00u meestal nog even naar bed en als ze om 17:00u nog niet wakker is maar ik haar wakker. En dan gaat ze rond 20:00u weer naar bed. Als ik moet werken moet ik haar al om 6:00u uit bed halen en dan doet ze vaak een middagdutje van zeker 3 uur bij oma.
Ze kan soms wel zonder middagslaapje maar ik merk dat ze het echt nog nodig heeft.

Groetjes van Sonja

Hier ook nog een middagdutter, al is Eline wel 1 van de jongste op het forum (van 28 aug.) ze slaapt eigenlijk altijd van half twee tot half vier. Heel soms slaat ze het slaapje over, maar meer omdat we dan weg moeten ofzo. Je merkt het dan gelijk wel 's avonds aan haar gedrag.

Hoi hoi,

Rik doet ook nog midaagdutje hoor. kan hem ook al wel wakker houden, maar merk dat eht tegen etenstijd een drama word. Wel mag ie maar een uur slapen (klinkt hard), maar anders krijg ik hem neit meer naar bed om 8 uur.

Groetjes Saskia

Hey,

Sam is ook een van de jongste (24 Aug) en slaapt gelukkig ook nog tussen de middag. Op het kinderdagverblijf wil ze nog wel eens een feestje bouwen met d'r vriendje, maar thuis ligt ze altijd rond 1 in bed en vaak moet ik haar om 4 uur wakker maken. 's avonds gaat ze dan weer om 7 uur naar bed.

Groetjes Patricia

Merel slaapt bijna nietmeer in de middag...van de een op de andere dag was het over, lag ze alleen maar te kletsen en als ze eens een keer in slaap viel lag ze 's avonds tot 21.00 uur te kletsen en te roepen.Heel soms doet ze een hazenslaapje in de auto maar mestal niet. Sosm heeft ze het nog wel nodig naar mijn idee...

Terug
Bovenaan