Welke kids doen nog een dutje

Bram heeft vaak periodes gehad dat hij niet meer wou slapen en meestal na 2 weken ging hij ineens weer slapen
maar nu slaapt hij bijna nooit meer...... alleen als ik merk dat hij erg moe is dan breng ik hem wel heen maar dit is bijna niet meer voorgekomen
hij red het makkelijk tot 19.30 en gaat daana vrolijk nog even spelen in zijn bedje

liefs ilona

Sven slaapt thuis meestal nog wel. Dan leg ik hem al vroeg op bed zodat ie gewoon zolang kan slapen als hij wil. Meestal is dat dan van 10 tot 12 zodat hij 's avonds weer moe genoeg is.
Op het kdv slaapt hij meestal niet meer.

Groetjes,
Maike

Lieve sliep zelfs tot dat ze twee was nog twee keer overdag!!!!
Nu is ze 2,5, en slaat een antal keer per week het slapen helemaal over..Ze ligt wel altijd gewoon op bed...even uit de prikkels zeg maar..Ze speelt zo anderhalf uur...soms valt ze alsnog in slaap..soms niet..
Ze gaat dan na het avondeten op tijd erin..Ik leg haar er wel altijd nog in..proberen dus!!
Gr Rina

Jesse is één van de oudste hier, is van 8 mei, maar die doet bijna géén slaapje meer, we zijn er min of meer mee gestopt omdat hij 's avonds absoluut z'n bed niet meer in wilde en we soms tot 22 uur bezig waren, nu leggen we hem om 19.30 plat en slaapt hij tot de volgende ochtend.

Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel last van dat hij niet meer slaapt, hij kan zich prima zelf vermaken, zodat ik ook weleens een uurtje voor mezelf heb. Het is nu wel makkelijker met weggaan, ik hoef niet te wachten tot hij wakker is!
Maar ja als straks de tweede er is, dan gaat het niet meer!

gr. Angel

Terug
Bovenaan