welke kinder/wandelwagen

Hoi hoi,
Ik ga voor de bugaboo cameleon.
Ik heb ook aan de mutsy 4-rider gedacht ,maar ik vind die wagenbak zo wiebelig en te schuin staan,kwam ik achter nadat ik in die winkel over een soort van nagemaakte stoeprand heen ging.
Ik vond hem ook erg zwaar,bij ons doen geregeld de liften het niet en met de bugaboo kan ik met baby en wagen en al alleen naar boven komen.
Ik vind hem super lekker rijden,aan het model heb ik wel moeten wennen,ik vind die mutsy mooiere kleuren hebben en de quinny's er ook mooier uitzien,maar ik ga voor comfort.

groetjes Merel

hoi,

wij hebben vorige week een mutsaert besteld.
ik vind een bugaboo veel te laag, ik ben erg lang en het bakje is zo laag van het wiegje.
het enige nadeel is van een mutsaert dat hij nog vrij groot is met inklappen maar dat geeft voor ons geen problemen.
het is overigens niet goed om je kindje lang in een maxicosi te laten zitten/ slapen.

een quinny heeft ons bij onze vorige geen geluk gebracht, die hebben we snel van de hand gedaan.

wat me wel opvalt is dat er maar een kleine ruimte opzit voor de boodschappen.
de mutsaert heeft het grootste netje voor je boodschappen, erg handig dus.
en de prijs is nu 399 dus ook betaalbaar.

gr. suzanne
23 weken 5 dagen

Hallo!
Ook wij hebben gekozen voor de Mutsy 4rider. Deze is idd wat hoger en praktischer dan andere wagens. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Bij de Mutsy kun je ook een Save2go autozitje bestellen die je zonder adaptor op het frame kan klikken, extra handig dus.
En wat ik van andere mensen heb gehoord is dat een 3-wieler minder stabiel is en dus wat gevaarlijk zou kunnen zijn. Maar goed: ook weer voor iedereen persoonlijk.
Je zou in verschillende baby-zaken kunnen gaan kijken en een 'proefrit' met wagens door de winkel kunnen maken! Dat vinden ze daar heel normaal.
Succes en ben benieuwd naar je keuze!
XX Bloem 40 wk.

Hoi hoi,

Wat doet het forum weer raar zeg

Over de bugaboo,de bak is idd vrij laag.
Mijn vriend en ik zijn allebij 1.72 cm en wij vonden het niet te laag.
De bak van de cameleon vind ik wel erg ruim dat vind ik ook een voordeel,en wat betreft het boodschappen mandje vind ik als die heel groot is dat je wat sneller zware dingen er in gaat leggen,en je mag er eigenlijk niet meer dan 5kg in doen .
Wat ik ook handig vind is dat je kindje naar je toe of van je af kan laten kijken dat hebben de Quinny's vaak niet.
Met de bugaboo kan je zelfs in een beweging de hele stang aan de andere kant zetten,en dan kijkt je kindje de andere kant op.

Groetjes Merel

Hoi  
Daar ben ik weer.
Gisteren heb ik al gereageerd maar het bericht is nooit aangekomen.Forum doet zo raar.Dus bij deze nog een keer.

Op het forum voor juni 2007 moeders stond dezelfde vraag.Als onderwerp stond er :leuk kinderwagens.
Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan