Welke kinderstoel is fijn?

Hoi,

Ik heb een Geuther stoel, ongeveer vergelijkbaar met de Tiamo stoel, dus ook met blad.
Het voordeel van een blad op de stoel is dat je kind zijn eigen ruimte heeft om op te spelen of te kliederen met eten. Ze kunnen dan niet direct bij alles wat op tafel staat.

Deze stoel is ook een meegroeistoel, dus van 0 tot 80 te gebruiken.
Geen aparte babyset nodig, alleen hebben wij er ook een verkleiner inzitten omdat dit lekkerder zit.

Liefs Saskia

Wij hebben de triptrap, echt een geweldige stoel. Wij hebben geen tuigje erbij, wel een kussentje. Feline zit er geweldig in en hij kan aangeschoven worden aan tafel.

Een nadeel, ze duwt zich wel van de tafel, maar dat kan waarschijnlijk met elke stoel?

groetjes Mariska

Hoi Hoi,

Ik lees ook altijd even mee met de ervaren moeders.
Tessa is nu 6 mnd oud en aangezien er nu 20% korting is bij de Prenatal willen we ook een kinderstoel kopen.
Zo te lezen zijn jullie dus tevreden over allebei de stoelen (Tiamo en Tripp Trapp).
Ik vind die Tripp Trapp zo ontzettend duur in vergelijking met de Tiamo.
Wat heeft de Tripp Trapp dan wat de Tiamo niet heeft, vraag ik me dan meteen af?

Willen jullie mij nog even op weg helpen, vind de keus zo moeilijk.

groetjes Kruimel (mama van Tessa 18-10-07)

Hoi Kruimel,

ik vind juist het voordeel van de tiamostoel dat er een blad aan zit. Daardoor kan mijn kleine boef niet bij de tafel om alles er af te graaien. Verder heb ik het idee dat je bij de stokkestoel ook veel voor de naam betaalt.

Groetjes van marloes

He Kruimel,
jij weer een keertje hier! Fijn he, af en toe even inbreken op het zomerforum...
ik zit met precies dezelfde twijfel als jij. Ik denk eigenlijk ook wel dat je bij de tripptrapp een stukje voor de naam betaalt. Al denk ik toch dat die 'm 't bij ons wordt. Het lijkt mij toch wel heel fijn om de stoel aan tafel aan te kunnen schuiven. Ik ben bang dat een stoel-met-blad zo'n sta-in-de-weg wordt.

groetjes
Mandarijn

Hallo!

wij hebben een hele goedkope kinderstoel, maar wat ik het belangrijkste vind is dat hij juist wel een blad heeft. Als ik eten kook of voor iets anders in de keuken ben dan kan ik mijn dochter zo ergens in haar stoel bij me neerzetten als ze niks anders meer wil. Wat speelgoed op het blad en klaar. Als ons eten nog niet klaar is kan ik haar ook alvast wat eten geven ondertijd dat ik nog bezig ben.

Sterkte met kiezen!
Alberdien (mv Alice 12-8-7)

Hoi,

als je geen blad wilt aan de stoel kan je die bij de tiamokinderstoel er zo afhalen hor. Wat, je moet hem zelf nog in elkaar zetten en dan laat je het blad gewoon achterwege. Mocht je hem toch erop willen dan kan je hem er zo opzetten. Als Stijn groter is gaat het blad er ook af maar ik ben er nu zo blij mee want hij kan nu al bij wat dingen op de rand van de tafel en maait anders alles van tafel af. Nu kan ik zijn borjde op tafel zetten en hem steeds een hapje geven, maar als hij zelf bij zijn bord kan kiept hij hem leeg.

Je kan de tiamokinderstoel nu trouwens met korting aanschaffen bij de prénatal.

Groetjes van Marloes

Hoi

Wij hebben ook een trip trap aangeschaft bij nummer 1. Nu dat onze dochter er bij gekomen is, blijkt dat onze zoon van bijna 5 eigenlijk nog steeds graag op de trip trap zit tijdens het eten en knutselen. Het is gewoon een heerlijke stoel. Onze dochter zit daarom gewoon in zo,n " goedkope " Ikea stoel. Die ik trouwens echt een uitvinding vind. Je neemt hem zo mee op vakantie. De poten klik je er zo onderuit. Hij kan mee op visite en hij is zo schoon.

Maar op nummer 1 staat voor ons echt de Trip Trap. Hi is prijzig idd. Maar we zitten er zelf soms ook op.

Ik vind hem ook gewoon mooi, en hij staat niet zo in de weg. Hij is niet zo groot. Wel hebben wij er gewoon een verkleiner ingepropt van Prenatal. Die kussentjes vond ik echt te duur worden.

Nou succes met je aankoop

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan