Welke kinderstoel?

Hoi,

Wij hebben de goedkopere variant van de Tripp-trap gekocht voor onze dochter. (nu 8 maanden)  De Hauck. Wij wonen aan de grens, dus hebben hem in Duitsland gekocht. Voor 60 euro waren we klaar. Incl de kussentjes. De stoel alleen was 39,95 euro. Maar ook in Nederland zijn goedkopere nep- tripp-traps te krijgen.

Wij hadden bij onze zoon ook zo'n kubusstoel. Daar zakte hij de hele tijd in onderuit. Hing naar de zijkanten, etc. Indertijd vonden wij de tripp-trap ook te duur. Maar voor onze dochter hebben we toch een neppert aangeschaft. Ze zit er prima in! En ook de neppert groeit met je kindje mee.

Mijn oppaskindjes zaten in zo'n Ikeastoeltje. (hadden de ouders gegeven) Daar zaten ze ook prima in. En die kun je idd helemaal uit elkaar halen en meenemen. Ideaal! Maar mooi is anders.

Groetjes, Cathy
 
Hallo,

Wij hebben een tripp-trapp, hij is inderdaad wel erg prijzig, maar ik vind hem wel erg goed.   Je kan er ook een tafelblad bijkopen...
Mijn dochtertje zat er vanaf 6 maanden in.   Doordat de opening bovenaan niet te groot is, zitten   kindjes die al wel kunnen zitten, maar nog niet zo stevig, toch steviger dan in een andere kinderstoel.   Als je dan een handdoek tussen het buikje en de beugel stopt, kunnen ze niet schuinvallen.
Ik zie nu bij mijn nichtje (9 maanden) dat een stoel met bovenaan een grote opening nog erg moeilijk is.   Mijn dochtertje (16 maanden) kan in dat soort stoelen nu wel heel goed zitten.

Succes met verder zoeken!!
 
Terug
Bovenaan