Welke kinderstoel?

Hallo, wij hebben ook de Chicco stoel (blauw/grijs). Hij bevalt ons erg goed. Hij is van kunstof en dus gemakkelijk schoon te maken. In hoogte verstelbaar, zodat hij ook gezellig in de woonkamer bij ons kan zitten. Er zit standaard een verkleiner bij en een tuigje. Een nadeel van de stoel is dat hij wel groot is (diep) waardoor hij soms in de weg staat. Mijn zoontje is er helemaal weg van en zat er af en toe al vanaf 5 maanden in. Succes met het maken van je keus. Groeten

Hier ook de tiamo stoel, 3 jaar geleden voor de oudste gekocht. Een heerlijke stoel, goed verstelbaar, wel in een verkleiner. Onze dochter zit er vanaf 6 maanden in, met verkleiner, en zit er goed in. Voor onderweg hebben wij een ikea stoel, daar hangt ze meer in, maar die is om mee te nemen erg handig

Mijn vriendin heeft zo'n chicco stoel, die is ook erg handig, had hem gekocht als we de tiamo nog niet hadden. Hij kan ook in ligstand, voor als ze net beginnen met zelf sap te drinken, hij is idd groot en log, maar wel erg practisch

Stokke ook erg mooi, maar vindt het 2de hands zelfs nog erg duur
Tuigjes moeten ze idd tegen kunnen, wij hebben er hier geen, zitten erbij en er zit een buikband aan de stoel vast. op het kdv gebruiken ze de tuigejes wel.

Hallo allemaal,

Ik wou jullie even laten weten dat ik een stoeltje heb gekocht.
We wouden sowieso zo'n hangstoel voor aan een tafel kopen. Dit omdat het makkelijk was als we na opa en oma of pake en beppe zouden gaan. Heb hem via kruidvat gekocht scheelde me weer 25 a 30 euro. En het resultaat mag er zijn.

Ik ben er zo tevreden over dat we eerst niet meer voor een andere stoel gaan kijken. Lopen we er wel tegen aan dan kunnen we tegen die tijd wel weer eens kijken.

Allemaal bedankt voor de reacties!

GRoeten

Diarich

Terug
Bovenaan