Welke kinderstoel?

Wij hebben een tripp trapp en hebben deze ook voor de oudste gebruikt (nu 8 jaar). Deze stoel is ons fantastisch bevallen. We hebben er ook een stoelverkleiner in waardoor hij er zodra hij echt kan zitten al in kan. Deze stoel is ontzettend fijn omdat hij erg stevig staat waardoor het lastig is om om te vallen en je kleine er dus op een gegeven moment zelf in kan klimmen en ook omdat je hem later als ze iets groter zijn maar eigenlijk net te klein om op een gewone stoel te zitten nog steeds heel handig kan gebruiken. Ik vond het overigens juist fijn dat er geen blad aan vast zit zodat je kleine echt bij jou aan tafel kan zitten. En er niet zo'n afstand is.

succes met kiezen

Hoi,

Wij hebben de kinderstoel van chicco, ideaal met wieltjes eronder en de stoel kan achterover gekanteld worden zodat je kleintje er als het ware in ligt.
Onze zoon is nu 5 maand en zit/ligt er al in vanaf 3,5 maand.

Groetjes Tam

Hoi,

wij hebben een Tiamostoel van de Prénatal en die bevalt ons erg goed. Stijn zit er goed in. Het blad zit er nu op maar kan er straks af. Ook kan de voetenplank en de zitting naar beneden. Zo kan je hem ook als peuterstoel gebruiken. De stoel is geschikt voor "kinderen" van nul tot tachtig jaar. Hij was geloof ik rond de zeventig euro met verkleiner. Ze hebben hem in drie of vier kleuren. Verder is hij makkelijk schoon te maken, wat ik ook erg belangrijk vind en zit er een tuigje aan. Voor de oudste twee had ik een kinderstoel waar je ook een tafel met stoeltje van kan maken maar dat heb ik nooit zo gebruikt. Deze stoel doet het nog wel maar ziet er niet mooi meer uit en heb ik daarom nu op zolder staan zodat ik er de knijperemmer op kan zetten als ik de was op hang. En dan de badstandaard ernaast voor de wasmand en moeder hoeft neit te bukken. Maar goed ik dwaal weer is af.... ik vind de tiamo in elk geval een goede en betaalbare stoel.

Groetjes van Marloes

Voor Tam03.

Ik heb ook gekeken na een chicco stoel. Kun je deze ook onder of dicht tegen de tafel aanschuiffen zodat hij er niet ver van de tafel af zit?

GRoetjes

Diarich

Hallo allemaal,

Ik wou jullie even laten weten dat ik een stoeltje heb gekocht.
We wouden sowieso zo'n hangstoel voor aan een tafel kopen. Dit omdat het makkelijk was als we na opa en oma of pake en beppe zouden gaan. Heb hem via kruidvat gekocht scheelde me weer 25 a 30 euro. En het resultaat mag er zijn.

Ik ben er zo tevreden over dat we eerst niet meer voor een andere stoel gaan kijken. Lopen we er wel tegen aan dan kunnen we tegen die tijd wel weer eens kijken.

Allemaal bedankt voor de reacties!

GRoeten

Diarich

Hallo,

Wij hebben ook een triptrap. T is geen officiele, maar niet van echt te onderscheiden. Mochten jullie nog belangstelling hebben... ik heb ze via familie en die hebben er nog een paar staan. Ze zijn super gaaf en kosten volgens mij 70 euro. Kan me voorstellen dat het vaag klinkt, maar het is 100 procent betrouwbaar. Ik heb er wel een foto van. Als je wil kan ik deze mailen. Succes!

Ik heb een stoel van Geuther, een meegroeistoel (hetzelfde idee als de triptrap, maar dan met rugleuning om tegenaan te zitten).

Voor ons de ideale stoel, omdat er een blad voorzit, en je kindje dus niet rechtstreeks mee aan tafel zit en er vanalles af kan trekken.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan