welke kinderstoel?

A

Anoniem

Guest
Ons zoontje is nu 7 maanden binnenkort willen we gaan kijken voor een kinderstoel.
Maar er zijn er zó veel.
Heeft er iemand een tip welke goed is/lijkt en waar moet je op letten bij de aanschaf?

Groetjes Bloem

wij hebben voor onze zoon laatst een chicco polly gekocht
hij is nu 6 maanden en 1 week en deze stoel kan je ook in 3 verschillende standen zetten en ook op de hoogte dat als je opp de bank zit hem ook een fruithapje kan geven
er zitten van die wieltjes onder
het is voor ons de beste aankoop die we hadden kunnen doen
ik raad hem iedereen aan
groetjes ineke

Wij zijn ook op zoek naar een kinderstoel. Isis is 7 maanden, en krijgt nu in een wipstoeltje haar hap. Maar daar zit ze niet echt lekker meer in. Ik ga ook eens kijken naar die Chicco stoel,
x Esther

Hoi hoi, ons zoontje is 9maanden.
Bij zijn geboorte kregen we een kinderstoel van Tiamo.
En ach ja wat je krijgt moet je maar nemen he. maar we hebben er heel veel plezier van nu!
Heerlijk. ik vind hier het voordeel van, dat er een blad aan zit. kunnen ze lekker overal spelen enzo. dat zit bijv. aan de trippetrap kinderstoel van Stokke niet. dat lijkt mij minder praktisch. maar ja de 1 vind dit en de ander dat he...
Succes met uitzoeken!
Groetjes!

Hoi

Wilde ff reageren (ben van voorjaar forum). Maar wij hebben ook voor onze oudste een stokke en daar zit wel degelijk een blad bij. Je moet hem gewoon apart bestellen.
Voor onze jongste hebben we ook een stokke gekregen. Maar zonder bla. Onze oudste heeft dat niet meer nodig

Een nadeel van stokke is dat hij maar een stand heeft. en een groot voordeel ze kunnen er hun hele leven op. Ik zit zelfs vaker op die stoel zitten heerlijk.

Groetjes annegien

Hoi!

wij hebben een Trip Trap van Stokke. Wel 2e hands gekocht via Marktplaats, want ik vond een nieuwe zoooooooooooo duur!! We hebben er nu EUR 80,00 voor betaald (stoel ziet er nog heel goed uit) en nieuw is ie geloof ik EUR 140,00, maar dan heb je nog geen accessoires! De beugel, stoelverkleiner en het tuigje hebben we van een vriendin te leen gekregen. De kleine zit er hartstikke goed in en vind het fantastisch. Ben d'r erg tevreden over. Vind het goed dat de stoel meegroeit en dat mijn beeb nu echt bij ons aan tafel zit, omdat er geen blad voor de kinderstoel zit. Hartstikke gezellig.

Succes d'r mee.

groetjes
MIe

Hallo allemaal,
Ik wilde toch ff reageren. Wij hebben voor onze zoon de stokke kinderstoel gekocht.
Helemaal super.   Werk zelf op een kinderdagverblijf en daar hebben we ze ook.
Inderdaad geen blad maar daardoor wel verplicht aan tafel zitten.
De voordelen heel makkelijk schooon te houden.
En als ze groter worden kan de beugel eraf en kunnen ze er zelf op klimmen erg handig voor je rug. Want met de andere stoelen moet je ze altijd optillen.
En voor elke lengte van je kind kan je hem makkelijk verstellen.
En hij gaat je hele leven mee er kunnen zelfs volwassen mensen opzitten.
Hij is inderdaad wel erg prijzig.
Op internet is wel een duits bedrijf daar is alles bij elkaar 50 euro goedkoper en bezorgen gratis thuis. Hebben wij ook gedaan en binnen een week was hij er al zonder problemen.
Succes allemaal!!!! Groetjes

Ik heb 3 weken geleden een Tiamo gekocht. Twee weken geleden tijdens ons midweekje weg stond in ons huisje een kinderstoel (op aanvraag). Sinds dien krijgt Simon zijn eten zittend in de kinderstoel .Hij vind het echt geweldig. Na het eten lekker met zijn handjes en/of een speeltje rammen op het blad.
Het is een meegroeistoel met vele standen voor zitten en voeten. Ook zit er een stoelverkleiner met tuigje bij. Nieuwprijs: 79 euro.

Veel succes met uitzoeken van een kinderstoel,

Groetjes Liesje

Terug
Bovenaan