welke kinderstoel?

HEy!!

Ik heb zo'n houten geval met een blad ervoor! Heb m gekregen toen Anniek geboren was! Geen idee wat voor merk echt... Maakt ook niet zoveel uit...

xx memke

Ik heb ook geen idee welk merk.. zou ik ff moeten spieken.
Ik heb hem van een vriendin gehad (2e hands) en wel een ideaal ding.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hallo,

Ook wij hebben een chicco polly gekocht en zijn er super tevreden over. Het fijne is dat de rugleuning in meerdere standen verstelbaar is. Zo is het ideaal voor baby's   die nog niet goed zelfstandig kunnen zitten, daar je  de rugleuning  iets naar achter kunt zetten, beter voor het ruggetje. Ook is hij gemakkelijk in te klappen en goed af te nemen en het tuigje zit er al aan dus dat hoef je ook niet apart aan te schaffen.  De enige minpuntjes vinden we dat het niet de goedkoopste stoel is en  dat het blad wel erg groot is, dit had ook wel iets kleiner gekund. Nu gebruiken we 'm zonder blad.

Groetjes Pluis

Wij hebben een Peg - Parego gekregen. Het is een ideaal ding. Hij kan ingeklapt, waardoor hij zo in de auto mee kan. De stoel kan ik op 7 verschillende hoogtes zetten. Het voorblad kan eraf, zodat ze ook lekker bij ons kan zitten als we niet aan het eten zijn (vind ik zo raar staan). En ik kan de stoel naar achter kantelen (3 standen). De hoes kan ik eraf halen en is makkelijk schoon te maken.
Ik zal even kijken of ik er een foto van heb.

Ze heeft een luier op schoot liggen tegen het knoeien. Het ziet er zo wel een beetje raar uit, haha.

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan