welke kinderwagen aanschaffen?

Hallo,

Ik kan je ook als tip geven, kijk waar je 'm het meeste voor gebruikt! Wij wilden eerst voor de quinny buzz gaan, super wendbaar, licht gewicht, klein opvouwbaar, heel mooi design  blabla.. wel erg prijzig. Maar ik had toen wat slechte reviews gelezen en toen sloeg de twijfel toe! Ikke goed na denken. Ik zou 'm het meeste gebruiken met boodschappen doen, aangezien mijn man overdag de auto mee heeft, heb ik geen auto thuis, de quinny buzz heeft een boodschappen box, maar daar kan praktisch niks in. We hebben uiteindelijk de mutsaert transformer gekocht, een goede degelijke kinderwagen. Ik kende ook meerdere mensen die 'm hadden en die waren zeer tevreden. Wat ik wel een pré vond is dat het een driewieler was, die zijn lekker wendbaar en dat de maxi-cosi er ook op kon en er een goede boodschappenmand onder zit. Het is weliswaar een grote wagen in de kofferbak vergeleken met de quinny buzz, maar deze was dusdanig goedkoper dat we de buggy quinny zapp er ook nog bij kunnen kopen, en die is heel erg klein op gevouwen, ligt gewicht én de maxi-cosi kan er op!

Groetjes Kirsten
32w4d
 
Hoi

Wij hebben gekozen voor en quinnie vierwieler. Ik wilde graag een wagen met vier wielen ivm stabiliteit. Heb bij het uitzoeken gelet op en grote bak voor boodschappen en dergelijke. Vond de mutsy ook een fijne wagen maar kon er niet zo goed mee overweg omdat daar de achterwielen sturen. Bij de quinni sturen de voorwielen. Hij loopt iets zwaarder dan andere wagens. Ik vond dat wel prettig. Sommige wagens vond ik te licht, dan had ik het gevoel dat ik dronken was als je maar iets je gewicht verplaatste ging hij al opzij.

Je kan het beste een wensenlijstje maken. Waarvoor wil je de wagen gaan gebruiken. Past hij in de auto. En dan goed proef rijden met verschillende wagens.

WIj hebben er ook een tijdje over gedaan. ZIjn verschillende keren wezen kijken en wezen proef rijden.

Succes met het maken van je keuze.

Groetjes Jannie
 
Wij hebben gekozen voor de transaction van mutsaerts. Dit is een vierwieler, waarvan de voorwielen volledig kunnen ronddraaien, net als bij een driewieler. Daardoor ook zeer wendbaar en door de vier wielen ook stabiel.
Ik heb hem nog niet gebruikt, zelfs nog niet in huis, ik heb hem vorige week besteld.

Ester
 
Wij gaan absoluut voor de Bugaboo Kameleon. Buiten de leuke kleurtjes is het de handigste kinderwagen die te vinden is. Ik heb me laten vertellen dat hij door twee kinderartsen is ontworpen.

De belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen is: "wat ga ik er allemaal mee doen?"
Wil je ermee gaan hardlopen, dan moet je een andere wagen hebben dan wanneer je gaat winkelen.
Wat ik heel belangrijk vindt is dat hij heel wendbaar is. En heel licht in de besturing. Veel vierwielers moet je steeds optillen als je de bocht om gaat, ik moet er niet aan denken.
Ook de grootte van je auto is van belang. De Bugaboo kan heel klein opgevouwen worden.
Zelfs de grootte van je huis speelt mee. Veel bakken zijn met een harde zijkant en zijn niet op te vouwen. De Bugaboo is alleen een lap stof die je in aan een frame hangt, dus als je de bak niet meer gebruikt, neemt hij geen ruimte in. Trouwens, je kunt de bak wel prima als reiswieg gebruiken, want je kunt hem gewoon van de wagen halen en op de grond zetten.
Waar je ook op moet letten is welke standen het zitgedeelte heeft. Bij sommige wagens kan het zitgedeelte niet rechtop. Veel kindjes vinden het fijn om rechtop te zitten.

Nou, ik mag mijn rekeningnummer wel bijplaatsen, dan kan Bugaboo overmaken voor de gemaakte reclame. Maar goed, wij zijn objectief wagens gaan vergelijken en dit kwam eruit!

Veel succes met uitzoeken,

Ingeborg
 
Ik ben zelf ook nog erg hard op zoek naar de kinderwagen die aan al mijn wensen voldoet. Ik dacht vorige week op de jonge gezinnenbeurs wel iets tegen te kunnen komen, maar dat viel me eigenlijk heel erg tegen.
Er stonden bijna alleen maar driewielers en de vierwielers die er stonden hadden aan de voorkant kleine wielen.
Ik wil eigenlijk een vierwielen met vier grote wielen (luchtbanden) en als het ff kan ook nog een waarbij de voorwielen meedraaien als je een bocht omgaat, zodat je niet bij elke bocht de wagen iets omhoog hoeft te doen.
Ik weet dat ze bestaan, want ik heb er wel eens iemand mee zien lopen, maar ik weet niet van welk merk en ook niet waar ze te koop zijn. Dus ik ga binnenkort maar ff een paar winkels langs om te kijken en te vragen.

Tenzij iemand van jullie natuurlijk weet welk merk dit soort wagens heeft.

 
Ik las hier dat iemand heel tevreden was over de Buggaboo. Zelf heb ik hem (ik dacht tenminste wel dathet de buggaboo was)  uitvoerig in de winkel bekeken, en wat mij opviel was, dat de kinderwagenbak zo laag zit. Ik heb geprobeerd er een voorstelling van te maken hoe het zou zijn als ik er een kind in moet leggen en weer uithalen. Ik heb wat rugklachten en ik denk dat die kinderwagen echtw at problemen zal geven.

Miep
 
Wij hebben gisteren de kinderwagen besteld, de City Elite bij Halfords.
De bak kan beide kanten op worden geplaats,  hij is superlicht en behendig. Totaalprijs incl. slaapzak, voetenzak, reiswieg en kinderwagen: EUR 463,-

www.Halfords.nl






 
Terug
Bovenaan