Welke kinderwagen en waarom?

Hoi Ukkie

Ik ben ook enorm aan het zoeken geweest, er zijn er ook zoveel he?

Uiteindelijk uitgekomen bij de Bugaboo Cameleon. Daar kon ik op internet werkelijk niks negatiefs over vinden, is wel een beetje een dure wagen, maar mijn idee was als we nu een goeiekope halen die tegenvalt, moeten we alsnog een dure aanschaffen.

Ik heb hem zaterdag gekocht bij Baby-Dump, het was een showmodel,  ,maar bij Bugaboo koop je sowieso de bekleding er apart bij, die is dus wel helemaal nieuw. Het scheelde € 240! We hebben de rode gekozen. Ze komen hem trouwens gratis bezorgen en vroegen wanneer ik hem wilde hebben, ik heb eind dec. afgesproken anders staat hij bij ons thuis toch maar in de weg.

Waarom Bugaboo:
-  niks negatiefs over te melden (misschien alleen de prijs)
- Heel flexibel, met een handbeweging draait ie om zn as
- weegt maar 9 kilo en je kan hem heel compact inklappen.
- de reiswiegbak is best groot, groten dan bijv. Quinny, daar kunnen ze dus langer in blijven liggen.
- de duwstang is in hoogte verstelbaar, heel handig aangezien ik 1.60 m ben en mijn vriend 1.88 meter!
Dit waren voor ons de belangrijkste puntjes om voor deze te kiezen! Succes bij het zoeken!

Liefs Muizeke
19 weken zwanger

Wij hebben gekozen voor een mutsy (urban single spoke geloof ik). Met grote wielen in ieder geval. De zwenkwielen zitten aan de voorkant, waardoor je een erg kleine draaicirkel hebt. wat ik van de bugaboo heb gezien is dat ik deze erg laag vind, heb nml. nogal gauw last van mijn rug. Wilde zelf eerst een 3wieler, maar ben daar vanaf gestapt toen ik er 1 wilde proberen die op een verhoging stond. Zodra de achter wielen los van de grond komen staat de wagen alleen op de enige voorwiel en wordt dus instabiel.
Heb deze mutsy nog niet in het echt uit kunnen proberen, maar mijn schoonzus heeft er ook 1 (wel een ander type) en die is ook wel prettig. De kinder wagen kan ook beide kanten op kijken.
Het enige nadeel is wel dat ie niet zo compact opgevouwen kan worden. Maar de wielen kunnen er erg gemakkelijk af.

Hoi Anouck,

Er zijn tassenklemmen speciaal voor de Bugaboo. Daar kun je lekker veel aan hangen. Ik heb ze bij de Prenatal gekocht. Ze moesten wel besteld worden. Maar ze zijn ideaal!!

Groetjes.

Hallo,

Wij hebben de Quinny speedy sx. Ook een 3 in 1 wagen. Is heel geschikt om veel mee te wandelen en het is een leuke moderne wagen. Heeft 3 even grote wielen.
De zit is lekker groot, zodat je kindje er lang in kan. Heel handig dus.

Nou succes met uitzoeken hoor!

Groetjes Mineko

Hoi hoi,

Ik ben pas 6 weken zwanger, maar natuurlijk zijn wij wel al wat blaadjes aan het afkijken voor een wagen. Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Quinny BUzz, omdat hij zo makkelijk is qua in en uit klappen en compact is. Tevens vind ik hem er stoer uit zien.

Ook de Stokke vinden wij mooi. Lekker hoog, dus kan die kleine goed van zich afkijken. OOk lijkt hij mij handig.

GOSSI: wat slim van je om die folder mee te nemen. Ga ik ook doen als ik naar baby dump ga!!!

Thanks.

Liefs.................

Terug
Bovenaan