Welke kinderwagen hebben jullie gekocht?

Hallo allemaal!

Hebben jullie allemaal een kinderwagen gekocht?

Wij hadden eerst een 2e hands quinny gekocht samen met de babykamer.
( die ik jullie graag wil laten zien, maar ik weet niet hoe ik die moet downloaden)
Jullie kunnen ook op hyves kijken miranda budding, dan voeg ik je toe daar staat wel een foto op!

Uiteindelijk bedachten we ons en dachten nou toch maar een nieuwe voor ons eerste kindje,

Maar die kinderwagens zijn wel duur zeg! Laten we nou het geluk hebben dat
mijn moeder genoeg rentepunten heeft!

Daar kan je met rentepunten een Easy walker sky set van 600 voor 300 krijgen!

Dus daar hoefden wij niet lang over na te denken, alleen de kleur is nog de vraag.

We verwachten een jongen maar in de toekomst zou het niet leuk zijn om een blauwe wagen te hebben met een meisje!

Ik denk dat het zwart wordt!

xxxxxxxx miranda!

Wij hebben nog de kinderwagen van de eerste.

Dat is een Quinny Speedy.

Best goede wagen, alleen de buggy vind ik minder praktisch achteraf.

Je kunt de wagen moeilijk in een goede zitstand krijgen. Dwz, de kleine 'ligt' een beetje in de buggy, de rugleuning kan niet zo heel makkelijk goed rechtop.

Verder, prima wagen. Wel duur. Hij was toch rond de 750 euro.
Hebben hem bij Danny's Babywereld in Purmerend (staat op internet)   tegen groothandelsprijs kunnen kopen.

Dus da's misschien een tip.

Liefs, Billie

Hallo allemaal!

Wij hadden bij onze oudste een bugaboo en reeds verkocht... Maar daar waren wij zo tevreden over dat we er nu weer een gekocht hebben.

Groetjes van Judith

Haha, wij hebben ook bij Danny's Babywereld gekocht. Alleen de bak ergens anders geloof ik. Maarre, bij ons kan de buggy wel helemaal rechtop!!!!! Heb ik pas 3 weken geleden ontdekt! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Hoi

Wij hebben de Mutsy urban rider.
Hij is wat logger dan de meeste wagens, maar wij leven bij de duinen en het strand en het is een ideale wagen voor alle terein, dus vandaar.
Op zich is hij in winkels en in de drukte (heb die van een vriendin uitgeprobeerd op de dorpskermis) kom ik er ook goed mee weg, kan hem met 1 vinger sturen.
Als ik in de stad zou wonen zou ik denk voor een lichtere en kleinere wagen gekozen hebben die  nog wendbaarder is, maar voor hier is hij ideaal. We hebben gelukkig ook een auto die groot genoeg is om de wagen makkelijk in kwijt te kunnen, in onze vorige auto (nissan micra) had hij nooit gepast.

Groetjes Natalie

Wij hebben ook de mutsy urban rider. De keus is eigenlijk voornamelijk op deze wagen gevallen, omdat hubbie wel eens last heeft van zn rug, en deze wagen daar heel goed voor is. Omdat je met je armen stuurt ipv met je rug (heel ingewikkeld verhaal over assen enz, waar ik dus niets van snapte, maar hubbie dus wel hihi)
Kleur is grijs geworden. We wilde ook geen echte meisjes of jongens kleur inderdaad voor eventuele volgende kindertjes.
Zwart hebben wij bewust niet voor gekozen omdat de volgende (als die er mag komen) misschien wel een zomerkindje is, en dan lijkt zwart me niet zo handig !!

gr. Peet
(34+ 3 wk)

Terug
Bovenaan