Welke kinderwagen hebben jullie gekocht?

Hallo,

Ik heb weer de Stokke gekocht, deze had ik  gekocht voor mijn 2e maar hij heeft hem helaas nooit mogen gebruiken. Mijn 1e was toen 2 jaar en vond hem geweldig. Omdat de kinderwagen mij veel verdriet deed heb ik hem verkocht. Nu dat alles in orde lijkt te zijn heb ik hem weer gekocht en ook met het idee dat mijn moeder het aan haar rug heeft en dat hier de baby ook lekker hoog ligt zodat ze niet te ver hoeft te bukken.

Margret

Hoi ,

wij hebben ook een Mutsy met 4 wielen en het wiel heeft maar 1 spaak (LM velgen noemt mijn man het).De kleur van de bak is donker blauw met oranje en beige strepen en stiksels de binnenkant is creme. De wandelbak is beige met donkerblauwe stiksels. Hij heeft voor 2 zwenkwielen die je kan vastzeten en de duwstang is makkelijk van laag naar hoog te zetten en de bak ligt mooi hoog kan je je kindje goed zien liggen. Dat waren voor ons voldoende redenen om deze te kopen (en hij loopt verder goed).

Hoorde van 2 ouders van mijn PSZ groep dat de wagen ook erg lekker loopt en goed wendbaar is. Maar wel prijzig. Maar ik wilde hem voor de eerste ook gewoon nieuw hebben.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan