welke kinderwagen kiezen jullie?

moeilijk hoor.. de kinderwagen.

voor welke wagen hebben jjllie gekozen en waarom?

wij willen een 4wieler, omdat er ook 2 honden langs moeten lopen lijkt ons dat wat stabieler.
we willen eigenlijk dat het kindje ook naar ons toe kan zitten, maar dat is geen vereiste.
de wagen moet op verschillende plaatsen te gebruiken zijn: zand, schelpen, bos.

ben benieuwd wat jullie eisen zijn...

hoi,

wij stelde dezelfde eisen als jullie!
4 wielen, en goed wandelbaar in bv bossen.

Wij hebben 3 jaar geleden de Mutsy Urban Rider aangeschaft.
Stevige wagen, makkelijk inklapbaar.
Fijn in hoogte te verstellen handgreep (die duwstang).

Maar ik zou als ik jullie was gewoon eens zelf gaan testen bij een winkel.
Wat voor ons fijn is is voor jullie misschien niet zo!!

succes met jullie keuze.

ik ben vanmorgen even bij duimeland geweest en daar hebben ze moe goed geadviseerd...

donderdagavond ga ik daar samen met mijn vriend nog heen, maar door onze eisen viel er al snel een berg af. we kwamen uit op de mutsy of de maxycosi mura.
de laatste heeft nu eigenlijk mijn voorkeur.

maar mijn vriend heeft natuurlijk ook nog wel iets te vertellen!
wordt vervolgd dus!

Wij doen ook de mutsy 4-rider. daar kan je de kinderwagen ook naar je toe draaien. Dat vind ik zelf ook belangrijk. Daarbij kan je kiezen wat voor handgreep (schuim of leer) je wilt, drie of vier wielen en lucht of harde banden. Wel moeilijk om de kleur te kiezen. Wij gaan voor de donkerbruine, lekker neutraal al weten we over drie weken wel wat het wordt. Ik ben ook bij Duimeland geweest en  ik vind dit echt de mooiste en betaalbare wagen.

Hoi,
Bij mijn dochtertje (nu 15 maanden) hebben we de Quinny Speedy SX gekocht, een heerlijke kinderwagen, maar nu ben ik zwanger van een tweeling en hebben we de Phil en Teds Duowagen gekocht. De Quinny Speedy SX hebben we inmiddels al verkocht, ik heb toen mijn dochtertje 4 maanden oud was de Quinny Zapp Buggy gekocht, een ideale buggy die je kunt meenemen op de fiets en makkelijk achterin de auto.

Succes met jullie keuze, er zijn zoveel leuke kinderwagens.
Groetjes, Floor

leuk juicy!
over welke kleur twijfelen jullie?

wij vinden de groen met blauwe leuk, maar de paars met gele lijkt ons ook wel wat hebben., alleen hebben we ze nog niet in het echt gezien.

we kunnen er waarschijnlijk de bak van mijn zus opzetten en ook haar maxicosi. die zijn allebei zwart. ik vind namelijk de bakken in de kleuren die ze hebben niet helemaal mijn keus. en dan zou ik toch voor de grijze of zwarte gaan.
tja dan ga ik daar natuurlijk geen extra geld aan uitgeven als dat niet nodig is he!

groetjes Carina

We twijfelen nog over alle kleuren. Ik heb de kleuren allemaal wel al in het echt gezien en vind blauw wel erg blauw en de rood flamingo-achtige valt me aan de buitenkant erg tegen. M'n man zal wel direct een voorkeur hebben als hij de kleuren in het echt ziet, ik denk dat het een redelijk neutrale wagen gaat worden, dus misschien wel gewoon zwart of grijs!

Ideaal als je de bak van je zus erop kunt zetten!

Terug
Bovenaan