welke kinderwagen kiezen jullie?

hoi hoi!

we hebben de wagen hoor!
het is de groen met blauwe geworden!
ik hou namelijk wel van een wat fellere kleur, en ik vond het blauw ook wel leuk voor een meisje. een beetje aqua-achtig.

ik kon het showroommodel meenemen, dan had ik de resiwieg en regenhoes en klamboe erbij voor dezelfde prijs als dat je anders alleen de kinderwagen hebt. dus we gebruiken dan alleen de maxicosi van mijn zus.

we zijn erg blij met de wagen.. ik heb al stiekem een stukje door de kamer gelopen. en zelfs ik kan hem makkelijk inklappen! en da zegt wat, want ik ben best a-technisch!
vanavond gaat ie naar zolder met een laken eroverheen, maar ik denk dat ik regelmatig even ga spieken! hahaha

Wij hebben de Maxi cosi MURA gekocht(gekregen), cranberry blue = paars ( zonder geel)

Ik ben er helemaal verliefd op!! Met vier willen, want wij hebben twee hondjes en hij is lekker stabiel

groetjes

ik zet snel foto's op mijn wbelog

www.samenonderwegnaar.web-log.nl

liefs Laura

hoi hoi,

Wij hebben gekozen voor de quinny buzz. Die heb je met 3 of 4 wielen. Het zitje en de bak kunnen 2 kanten op. Hij klapt ook automatisch uit. Das echt heel fijn.

Wij hebben ook gekozen voor de Quinny Buzz 4 wieler.
dit omdat het een stadswagen is die makkelijk wendbaar is en compact.

wel was voor ons belangrijk dat hij in hoogte verstelbaar was, ivm de lengte van mijn man.

Terug
Bovenaan