Welke kinderwagen zit het kind naar je toe???!!!

Hallo,

Nou wij hebben nu een Quinny Speedi.
Verder een heel goed ding hoor.. alleen ik baal er van dat ik mn kleine uk (die inmiddels al   niet heel klein meer is hihi)
Niet kan zien! En hij ook.
Hij loopt maar te gillen in dat ding en zodra ik er dus naast ga lopen is het over.
Hij wil me dus zien... magoed.. Wij hebben deze nieuw gekocht dus ziet er nog super uit
dus je begrijpt dat ik niet heeel veel geld eraan uit wil geven...
Iemand tips welke wagen dan wel beter bij ons past  ????

* kind naar je toe
* niet al te duur

groetjes

Hallo,

Wij hebben de maxicosi mura. Wij hebben die juist gekocht, omdat hij zowel van mij af als naar mij toe kan kijken. Dus je kan de stoel makkelijk draaien. Ik zeg eerlijk dat het een dure kinderwagen is, maar wel heeeeeel fijn. Wij lopen nogal veel en ook in het bos, en hij rijd alles super goed en is erg wendbaar.  

In het begin liet ik hem altijd naar mij toe kijken, maar langzamerhand draai ik steeds vaker de stoel om. Maar als we in de stad zijn ofzo, dan laat ik hem naar mij toekijken, omdat  hij het soms echt te druk vind.  

Er zullen vast ook wel goedkopen buggy's zijn die  naar je toekijken. Maar dat zou ik zelf niet zo snel kopen, omdat wij dus altijd behoorlijke afstande lopen.

Nou wil ik mijn kinderwagen best verkopen, omdat wij nu een duowagen hebben gekocht voor de tweede spruit.  Maar ik denk niet dat jij dat bedrag kwijt wil, voor een tweede kinderwagen. Laat maar weten.

Groetjes

Hey!

ik heb een Quinny adventure 4XL. Deze kan inderdaad naar je toe kijken en van je af. ik heb hem overgekocht van een collega, en wij gaan hem straks ook met de derde van ons gebruiken, goede kwaliteit dus! Het enigste wat we af en toe moeten/willen   vervangen zijn de banden. Ik gebruik hem nog regelmatig, heerlijk ding, beetje groot maar wel héél veel ruimte aan de onderkant voor van alles en nog wat. ( Wij lopen ook elke dag minstens een uur!)
Misschien een tip om op Marktplaats eens rond te struinen?
Succes ermee!

Liefs, marieke

heyhey

ik hadf een adventure pulse.
zijn goedkoop in prijs en je kind kan zowel naar je toe zitten/liggen als naar de buiten wereld kijken/liggen.
echt een super ding hoor!
nu hebben we een goedkope buggy, die alleen naar de 'buiten'wereld kan kijken.
nathalia vind het geweldig!
ze heeft altijd naar mij toe gezeten, zodat ik haar in de gaten kon houden, en ik vond het veel gezelliger.
nu vind ik het wel ongezellig, maar nathalia kijkt haar ogen uit :D

liefs, do

Hoi,
Wil ook even opmerken dat je kindje het over een tijdje waarschijnlijk niet meer echt leuk vindt om naar je toe te zitten. Dan wil hij de wereld zien.... dat ging bij die van ons tenminste zo en zie dat ook om me heen. Dus misschien nog even geduld en dan komt het vanzelf goed.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi,
Wil ook even opmerken dat je kindje het over een tijdje waarschijnlijk niet meer echt leuk vindt om naar je toe te zitten. Dan wil hij de wereld zien.... dat ging bij die van ons tenminste zo en zie dat ook om me heen. Dus misschien nog even geduld en dan komt het vanzelf goed.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi,

Wij hebben een Quinny freestyle xl een driewieler waar het zitje naar je toen kan en van je af.
Ideaal vinden wij de grote wielen heerlijk voor bos of strandwandelingen.
En de wagen kan helemaal in ligstand dat vind ik ook altijd wel heel prettig.

Liefs Zonnetje

hoi hoi

ik hoor eigenlijk op het zomerforum,maar ik spiek soms ff hier mee.
Maar ik zat toevallig van de week met hetzelfde in mn hoofd.
Mijn dochter is nu 7.5 maanden.Maar ik baal ook dat ik haar niet kan zien,en ik baal er ook een beetje van dat ze niet helemaal rechtop kan zitten,hij kan alleen een beetje hellend naar achter.
Dus ik zoeken op internet maar vind ook alleen dure wagens.
Ben verliefd op de bugaboo en de mutsy.Maarja stervensduur..
Dus geen tips voor je,ik denk dat ik het maar accepteer,want ooit wil ze wel vooruit kijken en niet meer naar mama haha..

dus sorry heb je niet echt geholpen hahaha..

liefs kimberley mama van Nevin 18-8-2008

Terug
Bovenaan