Welke kinderwagen zit het kind naar je toe???!!!

Hoi hoi,

Wij hebben de kinderwagen van Stokke. Maar goed hij is ontzettend duur. Wij wilden absoluut niet zo'n dure wagen, maar zijn allebei erg groot. De stokke was voor ons gewoon een uitkomst. Daar komt nog bij dat hij makkelijk in gebruik is en als je ergens in een restaurant bent niet direct een kinderstoeltje nodig hebt omdat je hem lekker aan de tafel erbij kunt schuiven. Dus uiteindelijk hebben we dus toch maar voor die dure wagen gekozen. En ik moet zeggen hij is het waard.
Je kunt je kindje naar je toe laten kijken maar ook van je af. Ik vind het ook erg gezellig om met ons meisje te kunnen kletsen tijdens het wandelen. Maar ik merk nu (ze is 13.5 maanden) dat ze de helft van de tijd voorover   gaat hangen om dingen te kunnen zien. We hebben de wagen dus nu maar omgedraaid en ze kijkt haar ogen uit. Ik vind het niet zo gezellig maar zij geniet des te meer.
Dus bedenk even of het nog de moeite waard is om een nieuwe aan te schaffen. En anders zou ik gewoon eens via marktplaats kijken voor een goedkope twee dehandse

Groetjes anne

Hoi, wij hebben een bugaboo, die is ook behoorlijk prijzig maar je kan je kleintje wel lekker zien, ik heb juist gehoord,dat   ze dat tot ruim 2 jaar heel prettig vinden omdat er anders zoveel op ze af komt zonder dat ze een vertrouwd gezicht zien. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, de wagen bevalt ons erg goed trouwens, succes met je keuze,
Groetjes Femke

Ik heb hetzelfde gehoord als Muizeke: dat kinderen tot hun 2de het prettig vinden om je te zien. Wij hebben een mutsy wagen, en die kun je allebei de kanten op laten zitten. Zarah kijkt nu dus in mijn richting en vindt dat gelukkig ook nog heel leuk. Ik ga straks een buggy kopen voor onze vakantie over een paar weken. Dan zal ze dus naar voren toe moeten gaan zitten. Even wennen voor ons allebei, ben benieuwd!

Misschien kun je op marktplaats kijken?

Terug
Bovenaan