Welke kinderwagen

Wij hadden met ons zoontje de mutsy evo. Deze was echt nu zo fijn nu hebben wij ook een dubatti gekocht kan nu al niet wachten om hem straks te gebruiken ?

Hier hebben we ruim 3 maanden een Dubatti one in gebruik. Ik had eerst gekozen voor de Stokke Xplory vanwege de mooie vormgeving en hoge zit, maar deze wagen past helaas niet in onze auto. 
Ik ben erg tevreden over de Dubatti. Een ruime reiswieg, zeker ten opzichte van de Stokke. Het voordeel van deze wagen is ook dat je de reiswieg wat schuin kunt zetten wanneer je baby last heeft van reflux. De wagen rijdt prettig door de grote wielen maar het wordt daardoor wel een extra handeling met inklappen. De voorste wielen moet je altijd op slot zetten voordat je deze met 2 simpele handelingen in elkaar klapt. Anders zitten de wielen telkens in elkaar vast.. Ik was er zo aan gewend. 
Het is super leuk om een wagen uit te kiezen, dus lekker naar de winkel en proefritjes maken! En anders staat marktplaats ook vol met prachtige 2e hands wagens. 

Succes!

Wij zijn voor de bugaboo donkey2 gegaan. 
Veel plaats voor boodschappen en het kan uitgebreid worden naar een dubbele Wagen. Rijd ook erg soepel. 

Bij onze  eerste hadden we een bugaboo kameleon, bugaboo is zo fijn! Onderstel kan heel plat.
Bij onze 2e zoon zijn we voor een mutsy evo gegaan. Vind deze ook heel fijn. Klapt goed i  en uit, rijd heel fijn. Uiteindelijk vind ik deze fijner dan de bugaboo.

Wij hebben de Bugaboo Cameleon3. In de winkel achter meerdere kinderwagens gelopen en deze vonden we allebei erg fijn én mooi! Paar weken geleden was hij erg goedkoop tijdens een aanbieding.

Wij hebben een Osann Pep. Stukken goedkoper dan al die bekende merken, maar onze ervaring is dat hij zeker zo goed en mooi is. Goed afgewerkt, stevig, loopt heel soepel. 

Ook wij zijn voor de osann pep gegaan! Hele mooie en stevige kinderwagen. En qua prijs een stuk goedkoper dan de andere merken. Maar wij zijn sowieso niet zo merk gericht. 

Terug
Bovenaan