Welke kinderwagen

<p>Hallo,</p><p>We zijn bezig met het aanschaffen van de spulletjes van de uitzetlijst. Maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer, zeker met het uitzoeken van de kinderwagen. Wat zijn jullie ervaringen met een 3 in 1 wagen? De Joolz day vinden we erg mooi maar hoe lang gebruik je zo’n wagen en is zo’n dure wagen echt het geld waard.</p><p>Joolz day</p><p>Easywalker harvey</p><p>cybex balios</p><p>of een joolz aer met reiswieg? Dat is daarna gelijk een buggy.</p><p>ik zou graag wat ervaringen horen. Alvast bedankt.</p>

Wij hebben de Joolz Geo2 gekocht. Ik vind de Joolz ontzettend mooi en wilde die heel graag.We hebben uiteindelijk voor de Geo gekozen omdat je deze uiteindelijk ook voor twee (jonge) kinderen kan gebruiken.Hij kan omgebouwd worden naar een reiswieg én buggy. We keken toen al een beetje vooruit, gezien de toekomst.
Onze dochter is nu 9 maanden en we gebruiken nu de buggyset op de Joolz. Zowel mijn partner als ik vinden hem erg fijn. ☺️
Wat je zegt; ze zijn érg duur, maar wij vinden het persoonlijk wel het geld waard.

De boodschappenmand onderin vind ik mooi ruim bij de Geo, die is bij de Day wat kleiner.

Maar wat je zegt; zó veel keus! ?

Wij hebben ook de joolz geo 2. Omdat wij iedere dag een uur met de hond wandelen was het voor ons belangrijk dat hij makkelijk met 1 hand te besturen is. Wij hebben hem dan ook de eerste 2 jaar dagelijks gebruikt. De tweede is op komst en de wagen is ondanks het intensieve gebruik in zeer goede staat en kan nu dus voor de tweede ronde mee. Voor ons dus zeker het geld waard. Wij hebben toen voor een showmodel gekozen waar ook de uitbreidingset voor een duo wagen bij zat. Op deze manier hebben wij toen geld bespaard.

Bedenk goed voor welke doeleinde je hem wilt gebruiken en welke wensen je hebt
Afhankelijk daarvan kan je bepalen of je het het geld waard vind.

Ik heb een Joolz day, erg tevreden mee! En gekocht via Marktplaats, ziet er nog als nieuw uit, maar scheelt de helft qua prijs. Als je even goed zoekt zitten er nog echt mooie tussen. En dan is die zeker de prijs waard!

Wij hebben de Joolz day 2 en zijn erg tevreden! Ik heb hem erg veel in gebruik omdat ik graag wandel. Wij hebben hem wel 2e hands gekocht omdat wij de nieuwprijs echt te gek vinden. Omdat de kwaliteit goed is kan dat ook, 2e hands nog gebruiken. Wel hebben we de voorwielem moeten vervangen omdat de lagers stuk gingen. Ons kleintje is nu 16 maanden, we gebruiken de wagen dagelijks.

Wij hebben de easywalker harvey en zij. Er heel tevreden over. We wandelen er veel mee
Makkelijk met in en uit klappen als je de wandelwagen mee wilt nemen.

Hier ook de Joolz Geo 2. Erg flinke uitgave, maar bij beide kindjes goed gebruikt en tevreden over. Ik vind ook de ruime boodschappenmand onderin een toevoeging, kan je veel in kwijt

Wij zijn heel tevreden met Nuna mixx next (beste getest Consumentenbond). Wij vonden het belangrijk dat hij makkelijk te besturen is, licht is en dat hij heel eenvoudig is in te klappen. En aan alle drie eisen voldoet de wagen uitstekend:)

Terug
Bovenaan