Welke kinderwagen

Wij hebben de uppa baby Vista V1. Heeft een vrij ruime bagage bak onderin, kan met opzetstuk een zitje bij, wat voor ons nu goed gaat uitkomen gezien ik over een maand ben uitgerekend van de tweede en m'n oudste is vandaag net 1.5 jaar . Daarnaast makkelijk in te klappen dmv 1 knop indrukken, rijd soepel, is niet heel zwaar, en ziet er ook niet lomp uit. Wij zijn er erg tevreden mee. Ik wandel nog steeds met plezier met deze wagen.

Wij hebben bij ons eerste kindje de Joolz day gekocht. Fijne wagen en veel mee gewandeld. Bij de komst van de tweede de easywalker Harvey gekocht, ook met uitbreidingset voor een tweede zitje. Wij vonden de wagen van easywalker fijner rijden, minder lomp, lichter en vooral makkelijker in te klappen in de auto.

Ik denk dat je je vooral af moet vragen hoe vaak en waarvoor je hem precies gebruikt. En wat voor jou belangrijk is.
Hier bedoel ik mee: Doe je eigenlijk alles met de auto en wandel je 1x per maand? Of ga je dagelijks naar buiten en doe je je boodschappen lopend? En moet jij juist klein opvouwbaar zijn zodat hij goed in de achterbak van de auto past of heb je überhaupt geen auto dus maakt dat niet uit? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je het mij vraagt zijn er heel veel goede kinderwagens, maar hangt het er vooral af hoe en waarvoor je hem wil gebruiken. Wij hebben ook een goede, dure 3 in 1 wagen gekocht en heb hem de 1e 2 jaar dagelijks gebruikt. Ik was er super blij mee! Maar wij hebben bijv geen auto en ga meestal 2x per dag op pad, lopend. Bovendien hebben wij voor een 3-wiel wagen gekozen (dus 1 wiel voor, 2 wielen achter) omdat we in het buitenland wonen waar de wegen slecht zijn en we hier prima op deze slechte wegen kunnen lopen zonder dat de baby steeds door elkaar schud. Dat soort dingen..
Succes met kiezen! 

Ik heb een joolz Day en ben er erg tevreden over. Hij loopt fijn en is makkelijk in gebruik. Mijn oudste heeft er tot bijna 2 jaar in gezeten, daarna over in een gewone buggy omdat we de wagen nodig hadden voor de jongste.

Hallo allemaal.
Er is een nieuw Nederlands merk gelanceerd. The Jiffle.
Ik ben Olaf Jansen en ontwerper van The Jiffle wagon. Zelf drie kinderen dus die ervaring heb ik meegnomen in het design.
The Jiffle wagon is een kinderwagen, meedrijdplankje en bolderkar in één. Veel ruimte voor je spullen, want dat ga je ook ervaren nodig te hebben als je op pad gaat. Als je gezin groeit kun je het meerijdplankje gebruiken, deze is geïntegreerd en hoef dus je extra aan te schaffen. Ook een buggy is later niet nodig, omdat je de bolderkar kan gebruiken. Je kind kan er zelf in en uit klimmen. Altijd alles bij je en het zit niet in de weg als je het niet nodig hebt! Alles voor één prijs, daarna geen uitgaven meer.
Verder hebben we goed nagedacht over de ventilatie voor je kindje in de reiswieg en in de zitting. De vering zit direct onder de reiswieg / zitting of het autostoetjel. Dus fijne en comfortable wandelingen.
Bekijk onze website voor meer informatie of volg ons op instagram
www.thejiffle.com
Bekijk ander ook deze review door Van Asten babysuperstore in Tilburg:https://youtu.be/pL7R34eneVo
Hoe Jiffle jij?

Hoihoi,
Het ligt ook een beetje aan jullie leefstijl. Zijn jullie (beiden) lang? Denken jullie er mee in het bos te gaan lopen etc?We hadden voor ons eerste kind de Joolz Day 3e hands gekocht via Facebook marktplaats voor 300 euro en na 2,5 jaar weer verkocht voor 250 euro (als je er zuinig mee omgaat, houden ze echt wel hun waarde). We hadden alle babyspulletjes de deur uitgedaan, dus nu via Marktplaats voor 350 euro weer een Joolz Geo gekocht (mandje eronder is wat groter dan bij de J Day). We zijn altijd erg tevreden geweest over de Joolz. We zijn beiden langer dan 1.80m en konden makkelijk de duwstang op de hoogste stand zetten. Ook het inklappen gaat makkelijk. Er zit een fijne rem op (voor het wachten bij het stoplicht) en we hebben er echt heel wat kilometers mee gelopen :)Ga eens bij een prenatal, babypark mamaloes oid winkel proefrijden met de kinderwagens daar en kijk dan of je je favoriet op marktplaats kunt vinden. Veel succes!

Ik heb een Joolz Geo2. Dit echt puur om de grote boodschappenmand die erin zit. Zo kan ik lekker naar het winkelcentrum en boodschappen doen ?. Via mp heb ik deze gekocht Incl alle losse dingen die erbij te koop zijn en een joolz maxicosi. Was 1 keer eerder gebruikt en €650 alles bij elkaar. Aanrader dus om daar even te kijken.

Terug
Bovenaan