welke kinderwagen???

Hoi meiden,

hier even een vraagje. Onze Mutsy Urban Rider die we 2de hands gekocht hadden is nu aan vervanging toe, ook omdat onze zoon niet lekker in het zitje zit, Nu gaan we dus een andere wagen uitzoeken, liefst weer tweede hands, maar..... WELKE????

Nou heb ik een Bugaboo te leen gehad, en daar zit hij echt perfect in, maar ik vind de Bugaboo niet echt lekker rijden, als je over een klein randje moet bijf je erachter hangen, en als de stoep schuin is moet je heel erg tegensturen. Ook zit er nogal wat speling in de duwstang en daardoor voelt het geheel wat gammel aan.

Nou ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de verschillende wagens en waarom je je wagen zou aanraden of afraden.

Liefs van een door de bomen het bos niet meer ziende kinderwagenzoekster

Ik zou adviseren om naar een speciaalzaak te gaan waar je de verschillende merken wagens kunt zien en uittesten. Beetje vervelend voor de verkopers dat jij eigen stiekem een tweedehands exemplaar wilt, maar zo kun je wel goed vergelijken.

Trouwens, ik heb zelf een X-adventure wagen. Deze wagens zijn kwalitatief erg goed en niet duur. Dus wellicht is het nog een optie om bijv. dit of eenzelfde merk te kiezen en toch niet duur uit te zijn.

Succes!

Groetjes, Marisa

hallo,

ik heb deze week bij leenbakker een prachtige kinderwagen gekocht,
het is een cruiser, combi,
wij zagen hem toevallig en hij is maar 125 euro,
babywinkels hebben presies dezelfde staan voor tussen de 200 en 400 euro,
en voor veel 2e handswagens betaal je hetzelfde of meer,
hij rijdt ook erg mooi, en hij is makkelijk om te bouwen en in en uit elkaar te halen, past goed in de kofferbak enzo,

Groetjes Rebecca

Hoi hoi,

Ik zweer bij mijn Maxi Cosi Mura 3.
Hiervoor hadden wij een Mutsaerts wagen maar die heb ik na een jaar weggedaan omdat ik er helemaal gek van werd. Wielen die blokkeerden, alles rammelde en Sven kon niet goed in het zitgedeelte zitten.
We hebben nu dus de Maxi Cosi en dat zitje is geweldig voor Sven, hij zit als een echte koning. Je kunt het zitje zowel naar je toe plaatsen als andersom. De wagen is erg stabiel en degelijk (er rammelt niets).
Kijk even op hun website, dan zie je de wagen wel staan.

Groetjes,
Maike

wij hebben ook de maxi cosi. is heel makkelijk in gebruik alleen hebben wij ereen met 4 wielen. dat is de mura 4. Dat heb ik op aanraden van anderen gedaan. Het is in de stad toch handiger met alle stoepjes e.d. staat wat stabieler.

Ik zou gewoon in de winkel gaan proberen, hebben wij ook gedaan. Wij hebben de quinny buzz, wonen in de stad, en vinden deze weer ideaal, lekker wendbaar. Succes!

Hoi Rina77,

Wij hebben net voor de eerste keer een   wagen moeten aanschaffen dus ik heb nog geen gebruikerservaring. Maar wij hebben gekozen voor de Easywalker Sky. We hebben hem uitgebreid getest en we vonden hem erg stabiel en stevig. Ook de prijs was vergeleken met anderen een stuk aangenamer!
Hij vouwt ook vrij klein op, dus dat is volgens mij wel praktisch.

De tip om in de winkel te testen is echt een aanrader!!

Succes met uitzoeken!

Terug
Bovenaan