Welke kinderwagen??

Hebben jullie al een kinderwagen aangeschaft? Of welke ga je kopen en waarom??

Wij hebben een quinny speedi, van ons zoontje. die beviel op zich goed, al vind ik hem wel zwaar om in en uit de auto te halen... Ik zie zoveel mooie wagens, dat ik af en toe bedenk deze op marktplaats te zetten en alsnog een andere te kopen, maar ach.... Beetje onzin wellicht ;-)

Wij hebben ook een speedi, die is eigenlijk nog heel goed want we hebben die pas een jaar. We hebben er gewoon een kinderwagenbak bijgekocht.
Ik wil eigenlijk een een bugaboo maar vind het toch zonde van mijn kinderwagen want hij is wel superfijn.
Wel kopen we er een tandemwagen bij want onze dochter is dan net 3 en kan echt nog niet zover lopen en een plankje vind ik echt heel erg irritant om mee te lopen en ik denk dat mijn dochter daar ook niet op te krijgen is.

Echt waar mama C? Mijn zoon is dan 2.9 jr, maar ik merk dat ik nu de wagen al niet heel veel meer gebruik, wel voor langere stukken, maar t liefst loopt hij zelf... Ik wilde ook zo'n aanhang ding kopen, of zo'n plankje dat hij kan zitten op de kinderwagenbak... ( Hmmz bestaan die??)

Het was nog niet in me opgekomen om een duowagen aan te schaffen, maar misschien wel handig? Haha zou niet weten waar ik alles moet stallen....

wij hebben de easywalker. een heerlijke wagen! mn dochter zal tegen die tijd 18 maanden zijn. we kopen gewoon een meerijplankje achter de kinderwagen en een extra buggy voor als we ver weg gaan.

hallo dames, ik breek even in (sept mama). Voor de dames die een meerijplankje zoeken; wij hebben de kidssit, een plankje met een zitje erop, dan hoeven de peuters niet heel tijd achter de wagen te staan. Ideaal vind ik (mijn oudste was ruim drieenhalf toen ze er nog op zat). Kijk wel even hoe zon plankje achter jouw wagen zit, soms zijn ze erg lang en moet je er echt een eind achter lopen, da's niet comfortabel.. Succes!
Liefs, mvtwee

hoi hoi
We hebben afgelopen vrijdag even uitgebreid getest bij babypark en we gaan toch voor een plankje ipv de tandemwagen. Wij gaan ook voor de kidssit, een tijdje geleden wilde onze dochter er echt niet op maar nu vond ze het helemaal geweldig.

hey hey

wat leuk die nieuwe topics! ik had niks dus wachte jullie nieuwtjes af.

wij hebben een mutsy-transporter gekocht en ben der helemaal blij mee. ik kan nie wachten om ermee te pronken en natuurlijk met onze kleine spruit erin.
liefs

Terug
Bovenaan