Welke kinderwagen??

Wij hebben een Joolz besteld.
Vooral ook om de hoogte en de afstand van de stang naar de wagen. Mijn man neemt nogal grote stappen en bij andere wagens moest hij er elke keer om denken dat hij er niet tegenaan schopte.

Ik heb nu een Joolz bloom. Echt een rotwagen, heb er zo'n onwijze spijt van :( en was echt een duur kreng!! (Sorry Femmeke, hoop dat jullie een fijne Joolz krijgen!!)
Nu gaan we voor een duowagen. Mijn dochter is krap anderhalf als de beebs komt. Ik vind de tandemwagen van Zoom erg mooi. Kunnen de kindjes achter elkaar. Kan een maxi cosi een bak en later 2 zitjes in.
Naast elkaar lijkt me niet handig. In winkels enzo....

Dit hadden wij ook gezien, maar op internet was ook veel te vinden dat ze met de joolz day heel veel verbeterd is.
Het was naast de stokke de enige waar we echt lekker mee liepen, maar de stokke had voor ons te weinig vering.

Ik ben van het weekend wezen shoppen en wij hebben een Mutsy uitgekozen. Wij zijn allebei langer dan gemiddeld (1.94) en deze wagen vonden we zeer goed en makkelijk stelbaar voor de langere en minderlangere onderons (oma's).
Bak zit ook lekker hoog dus dat is ook wel erg fijn!

Terug
Bovenaan