Welke kleding na de zwangerschap

<p>Hoi hoi,</p><p>Deze week ga ik bevallen en ik vraag me af welke kleding jullie na de zwangerschap aandeden. Ik heb mijn zwangerschapsbroeken nog maar niet weggedaan omdat ik er vanuit ga dat mijn spijkerbroeken van voor de zwangerschap nog niet zullen passen.<br />Wel zou ik al super graag online willen shoppen omdat ik weer behoefte heb aan echt leuke kleding, maar ook hier wacht ik nog maar even mee.</p><p>Hebben jullie tips qua kleding stukken om aan te doen na de zwangerschap/bevalling (sport leggings bijv oid). <br />Nog tips qua BH's voor erna, ben bang om hangborsten te krijgen.<br />Alle tips qua kleding is welkom!</p>

Hoi! 
Spannend en heel veel succes met de bevalling!  Ik ben 4 weken geleden bevallen en droeg de eerste week vooral leggings of joggingsbroeken zowel mijn zwangerschap als normale. Na 2 weken kon ik mijn eigen broeken weer aan en ben ik nieuwe shirts gaan kopen. Nu ga ik ook nieuwe broeken kopen omdat die van mij wat aan de ruime kant zijn. 
Qua bh s, ik geef geen borstvoeding maar had/heb wel last van lekkende borsten. Voor de stuwing had ik gewoon een goede bh aan, voor de nacht sportbh s zodat ik zoogkompressen er in kon doen. 
Nieuwe bh s heb ik nog niet gekocht omdat ik even afwacht nog wat mijn borsten doen. Ik hoop over een week of 2 ook dat opnieuw te kunnen aanschaffen. 

Hoi,
Toen ik net bevallen was droeg ik een joggingbroek, een voedingsbh zonder beugels en voedingstshirt.
De eerste weken droeg ik veel jurkjes met legging en al gauw kon ik mijn oude broeken weer aan.   Wel die broeken die  met een klein buikje nog aan kon.
Een nieuwe bh kopen is niet aan te raden,want mijn zwangerschapsbh's werden al gauw veel te groot.
Ik was een cup en een omvangsmaat weer kleiner geworden.
Ook nieuwe kleding kopen met buik is een valkuil, want het stond mooi met buik,maar als je zoals ik blijvend een buikje houdt dan wil je niet meer zwanger lijken na afloop en staat het niet mooi meer.
Dus nog even geduld met shoppen is mijn advies. 
Heel veel succes met de bevalling en de kleine! 

Ik droeg veel vestjes met shirtje die iets ruimer vallen daaronder voedingshempjes, shirtje omhoog en voeding geven.
qua broeken paste ik alles direct weer maar thuis had ik vaak leggings aan.

succes met de bevalling 

Het ligt er denk maar net aan hoe snel je buikje wegtrekt. Ik kon na een week mijn oude broeken weer aan de wat ruimere dan. Ik droeg ook veel voedingsbhs zonder beugel omdat het fijner voeden was in het begin. Daarna noppies voedingsbh kost wel wat maar je hebt ook echt fijne bh’s mijn mening. En de eerste week inderdaad joggingbroeken voor life. Geen zwangerschapsbroeken aangehad alleen maar chill kleding van onderen ?.
succes met de laatste loodjes en het begin ?

Ik droeg joggingbroeken, leggings, als het maar lekker zat. Spijkerbroeken konden al wel, maar zit toch veel minder lekker haha. Verder droeg ik topjes die makkelijk omlaag konden voor borstvoeding. En draag nog steeds voedingsbhs dus heb daar geen advies voor.. maar he de eerste paar weken zijn zwaar, dus leg vooral lekker zittende kleding klaar!

Ik heb veel leggings gedragen. Ik heb een knip gehad en kon de eerste 2 weken nauwelijks zitten, dan heb je echt nog geen behoefte aan strak zittende kleding. Ik paste na 4 weken weer in mijn oude broeken, maar alles zat nog wel heel strak. Ik was toen wel weer op mijn oude gewicht maar mijn figuur is gewoon echt veranderd. Uit je bh vraag maak ik op dat je geen borstvoeding zult gaan geven? Voor de stuwing kun je het best een goed strakke bh dragen omdat het anders echt heel veel pijn kan doen. Bhs kopen zou ik even mee wachten omdat het ook daar even kan duren voordat je weer een enigszins definitieve maat hebt. Veel succes met je bevalling!

[quote quote=10192145]Ik heb veel leggings gedragen. Ik heb een knip gehad en kon de eerste 2 weken nauwelijks zitten, dan heb je echt nog geen behoefte aan strak zittende kleding. Ik paste na 4 weken weer in mijn oude broeken, maar alles zat nog wel heel strak. Ik was toen wel weer op mijn oude gewicht maar mijn figuur is gewoon echt veranderd. Uit je bh vraag maak ik op dat je geen borstvoeding zult gaan geven? Voor de stuwing kun je het best een goed strakke bh dragen omdat het anders echt heel veel pijn kan doen. Bhs kopen zou ik even mee wachten omdat het ook daar even kan duren voordat je weer een enigszins definitieve maat hebt. Veel succes met je bevalling![/quote]
Wel borstvoeding als het lukt :)

Terug
Bovenaan