Welke kleding na de zwangerschap

Joggingbroeken, voooral joggingbroeken!
Met de temperaturen van aankomende week wellicht korte lekker zittende broekjes. Geen spijkerstof.
Ik droeg verder mn voedingsbh+hemd. 
2 weken na de bevalling pasde ik mijn stretch spijkerbroeken al, 3/4 weken later alle broeken weer.
Volgens mij vooral omdat het bekken nog wat breed is, de kilo’s was ik namelijk direct al kwijt.

[quote quote=10192151] Wel borstvoeding als het lukt ?[/quote]
In dat geval hebben je borsten nu zo'n beetje hun definitieve maat. Je kunt dan voedingsbhs kopen waarbij je erop moet letten dat ze passen op  het grootste standje bij de omvang en met zoogcompressen. Na de bevalling is je omvang kleiner en past de bh op de strakkere standen. Voor de nacht had ik naadloze voedingsbhs. Die houden alles de eerste dagen met de stuwing wel op hun plek maar snijden minder als je veel ligt. Hopelijk heb je hier iets aan ?

Alvast succes met de laatste loodjes en de aankomende bevalling
Jeetje wat past iedereen weer vrij snel na de bevalling in z'n oude broek! Bij mij duurde dat veeeel langer, maanden. Ik heb ze maar niet geteld hahaha. Veel van m'n oude broeken zaten niet lekker meer, ook veel later. M'n figuur was echt definitief veranderd. Van 38 naar 38/40. Ik ben echt breder geworden, niet zwaarder. Mijn advies wacht een jaar en ga dan lekker shoppen. Ik heb zelf 11 maanden bv gegeven. Wacht ook daarna nog een tijd met nieuwe bh's aanschaffen. Het duurt wel even voordat je borsten weer 'normaal' zijn. Helemaal de oude worden ze echt niet meer :-s 
Ik heb zelf lekkere joggingbroeken gedragen in de kraamperiode en daarna m'n zwangerschapsbroeken, die zaten heeeerlijk. En bij de HEMA had ik fijne broeken met elastieken band, van die zomerbroeken. 
Bh's had ik diverse voedingsbh's, met en zonder beugel. Zonder beugel in de kraamtijd en voor slapen idd om de pads op z'n plek te houden en met beugel pas tegen de tijd dat ik ging werken

Inderdaad vooral leggings, joggingbroeken en van die korte pyjama broeken (het was heet bij mijn tweede). Ik vind de voedingstopjes van mamalicious fijn. Die van de c&a niet. 
Qua bh's heb ik s nacht borstvoedingstopjes aan. Overdag een voedings bh zonder beugel. Maar geen garantie dat je daarmee geen hangborsten krijgt. 
Bij mijn eerste kon ik na een maand weer mijn oude kleding aan. Na een half jaar weer nieuwe kleding moeten kopen omdat alles te groot was geworden. 
Bij mijn tweede zit ik weer redelijk op gewicht (1 kg eronder), maar toch pas ik niet alles, mijn figuur is anders geworden. 

Oh ja en wat ik ook heel fijn vond was na de bevalling een sluitband dragen. Je buik is leeg, slap en lubbert. Zo'n band lekker strak om de buik hield alles mooi op z'n plek

Jeetje wat past iedereen snel zn broeken weer en terug op gewicht...
Het is bij mij nu 9 weken geleden, ik pas mn broeken nog lange na niet, dus ik heb grotere gekocht, maar pas 4 weken geleden. Ik moet nog 8 kilo voordat ik op mn oude gewicht zit. Sport nu 2x per week.
Ik denk dat je dus qua kleding beter kan wachten tot 3/4 weken na je bevalling, want de een heeft snel zn figuur terug en de ander doet er maanden over

Ik paste na een week weer mijn oude kleding (36/38). De eerste week leefde ik in joggingbroeken en pyjama's. 
Merkte wel dat mn figuur was veranderd en ik alsnog behoefte had aan een nieuwe kledingkast. Ik droeg voorheen veel momjeans en croptops. Niet echt praktisch met mn nieuwe heupen, buik en bv. 
Wacht het gewoon even af zou ik zeggen :) je weet niet wat je lichaam gaat doen.

Terug
Bovenaan