Welke kleur ogen heeft je kindje gekregen ???

Hoi mama's,

In een van de eerste topics van dit forum was al de vraag welke kleur ogen onze kindjes hadden. Uiteraard veeeeeel te vroeg om dit al te kunnen zien (op een enkele uitzondering na). Nu dat we gemiddeld een half jaartje verder zijn opnieuw de vraag;

WELKE KLEUR OGEN HEEFT JE KINDJE ??

--------------

Kay heeft blauw-groene ogen.. Ik weet nog niet zeker of dit zo blijft of dat ze nog helemaal groen gaan worden. Rondom zijn iris is het namelijk érg groen en de rest is wat donkerblauw. Eigenlijk een perfecte combi van mama (groene ogen)  en papa (blauwe ogen)!

Ik wacht dus nog maar even af!

(Kay's rechteroog haha...)

Groetjes!

Esmé mv Kay

Daniëlle heeft donkerbruine ogen
echt 2 donkere kijkertjes hihi
Sinds een dag of  4 zijn de oogjes vol tranen, ze is echt snipverkouden, en als je normal slaapt met een speen en je neus zit dicht..... dan heb je een probleem met slapen
het is zoooo zielig, ze kruipt helemaal tegen me aan en smeert me helemaal onder de snot hihi (lang leve de wasmachine)

hoi hoi

sophie heeft grote blauwe ogen, een combi van mij en mijn vriend .. hahahahah

ja wat zou je anders verwachten als papa en mama allebij blauwe ogen hebben.

mi zijn ze niet echt vel vranderd vanf dag 1, maar dat weet ik eigenlijk helemaal net zekre, blauw zijn ze in ieder geval gebleven..

persoonlijk vind ik ze erg mooi, maar ja dat vind ws iedere mama van haar eigen kindje...

liefs tobi

ps deze foto is gisteren genomen toen ze voor het eerst in de wandelwagen lag

pfff je kan merken dat ik moe ben.. wat een typfouten.. allebij=allebei..

en voor de rest weet ik het niet meer, maar dat er veel fouten in staan dat weet ik nog wel..

sorry

liefs tobi

Terug
Bovenaan