Welke kleur ogen heeft je kindje gekregen ???

Yoëll heeft de ogen net als z'n papa. Heel licht blauw met een donker blauw randje er omheen.

Mijn ogen is een mengelmoes van van alles en nog wat geloof ik. Dus deze mag hij houden...

Pauline

mijn dochter heeft een combi va grijs groene met een bruin vleugje hihi
ze is nu bijna 5 maanden en ben zeer benieuwd..maar ik denk wel dat ze licht bruin worden(net als ik) want ze heeft een donkere inkijk.toch als je onze ogen naast elkaar ziet lijken die van haar helemaal niet bruin.mijn vriend heeft groen_blauw.
het is een groot misterie..
je zou nou toch wel een beetje moeten zien welke kant het opgaat..?
groetjes piewie-Mila

@ Andrea: wat een prachtige foto heb je gemaakt zeg! Echt onwijs bijzonder!
@ Annemarie: de kleur van de ogen verandert niet meer na een jaar. Met 6 tot 9 maanden moet je het dus al wel een beetje kunnen zien.
liefs Stephanie

@ Andrea: wat een prachtige foto heb je gemaakt zeg! Echt onwijs bijzonder!
@ Annemarie: de kleur van de ogen verandert niet meer na een jaar. Met 6 tot 9 maanden moet je het dus al wel een beetje kunnen zien.
liefs Stephanie

Is nog wat onduidelijk, maar ze worden donker. Ik heb groene met wat bruin en mijn man blauw/grijs. Marit gaat de groen/bruine kant op...........Hoera, heeft ze toch nog wat van mij, want ze is een klein kopietje van papa!

hahaha, zal er gauw een mooie foto van maken..
Dawin heeft mooie helder blauwe ogen eerst dacht ik mijn kleur maar nee hoor hij heeft nu echt de kleur van zijn papa gekregen ook niet erg want die zijn nog ,lichter blauw.

Liefs bianca

Terug
Bovenaan