welke kleur past bij paars!

hoi hoi

ik ben nu 9wk zwanger..van ons 2de kindje
wurm krijgt onze slaapkamer.. en daar heb ik dus een muur donker paars..
welke kleur past erbij.. voor al het een jongetje word?? (wat ik wel denk)
of welke dingen kun je erbij doen...

tipsssss welkom

groetjes Simone

mv Mart en ?

wit en zwart. Nu is zwart natuurlijk niet echt een leuke baby kleur, maar wit past eigenlijk wel overal bij. Ik vind zelf eigenlijk wel dat je met wit en paars meer naar een meisjes kamer toe gaat!!
Misschien zou je baby blauw kunnen combineren??
Tip: haal bij de gamma een hele tas vol met kleurstaaltjes, en ga gewoon combineren!!

Succes,

Petra
(38+6 wk)

Wat heel mooi is bij paars is lichtgrijs, of antraciet. Eventueel lichtpaars bij donkerpaars, dat hebben wij nu ook in de slaapkamer.
Mijn zus heeft gekozen voor paars met wit voor de babykamer, kan natuurlijk ook. Ook zilveren accessoires erbij zijn erg leuk en zie je veel in de huisinrichtingbladen.

Hey,

Ik heb dan wel een echte meidenkamer gemaakt met rose, maar als combinatiekleur heb ik zilvergrijs-metalic gebruikt. Ik heb dan ook de hele kamer met het ME-TO-YOU beertje aangekleed. Die heeft weer een blauw neusje en is ook grijs. Lijkt mij ook erg leuk voor een jongen.

Succes met je twijfels.

Claudia

Metallic licht blauw. Voor een rustig effect.
Of als je wilt knallen, geel! Dat is de kleur die tegenover paars staat in de kleurencirkel en daardoor het meest contrasteert.

Bedenk wel dat donker paars een erg deprimerende kleur is. Volgens mij word die zelfs afgeraden om deze in de slaapkamer te gebruiken. Er bestaan kleuren boekjes die precies aangeven welke kleur waarbij past. Als je toch paars wil doen zou ik de rest fleurig en licht houden.

Zelf heb ik donkerrood gebruik voor gordijnen en het wiegje. De rest is lichtblauw om het rood niet te overheersend te laten worden. Het kindje moet niet te grauw worden tussen al die kleuren.  

Terug
Bovenaan